Dejligt jordemoderbesøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2009

linemus

Ih, det var en god oplevelse, men jeg var heller ikke særlig forventningsfuld efter jer andres beretninger om 1. jordemoderbesøg og mine tidligere erfaringer. Hun var bare rigtig sød, og det var rigtig hyggeligt. Ros kan man jo altid bruge, og det fik vi masser af mht. de børn vi har i forvejen (str., helbred, bla bla bla), levemåde osv. Hun mærkede på maven, og symfysemål var lige over gennemsnit, og så tog hun maskinen frem og satte på maven for at høre hjertelyd, selvom jeg slet ikke havde sagt noget om, hvor urolig jeg har været over ikke at kunne mærke baby endnu. Lige med det samme var der bare de vildeste fiskekutterdunk, så den har det super godt derinde og flyttede sig lystigt rundt. Jeg er bare så glad og lettet og lykkelig Næste jm-møde er først i uge 30 - der er godt nok længe til, men sådan er det jo at være flergangsgravid.

Knus Line - 17+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

dorthemus

Jeg var også til min første jordmoderkonsultation idag og hun var også rigtig sød...HURRA for søde jordmødre

Knus

Dorthe 15 + 2

Anmeld

2. december 2009

.sandie.

Ihh hvor dejligt..  Tillykke med det!

Jeg var også til mit første jordemoderbesøg idag. Jeg fik også lov til at høre hjertelyd.. Det er jo helt fantastisk!

Sandie 14 + 1

Anmeld

3. december 2009

Kaufie

Hvor dejligt at høre din begejstring over 1. jm besøg - og skønt med ros og at alt er som det skal være.

Mette, som har svært ved at slippe denne gruppe helt, selvom det betyder et lille stik i hjertet hver gang jeg ser, hvor langt jeg nu burde have været henne.

Anmeld

3. december 2009

linemus

Kaufie skriver:

Hvor dejligt at høre din begejstring over 1. jm besøg - og skønt med ros og at alt er som det skal være.

Mette, som har svært ved at slippe denne gruppe helt, selvom det betyder et lille stik i hjertet hver gang jeg ser, hvor langt jeg nu burde have været henne.

Ej, Mette, det er da tortur at kigge herind

Håber snart omstændighederne giver plads til en lillebror/søster til jer også

Knus Line - der lige fik et niv i øjenkrogen af at se dig skrive herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.