Er det helt skørt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Anja

Jeg og manden skal på kæreste tur til Malmø fra torsdag til lørdag i denne uge, børnene skal så passes hos Jonas´ mor og stedfar.

Nu er det så bare det, at Esther er blevet syg. Hun har sovet elendigt nogle nætter og i går fik hun feber og i dag har det været helt tosset med feber og snot. Havde hende forbi lægen som mente at det var en kraftig forkølelse eller influenza.

Jeg er vildt i tvivl om, hvorvidt jeg skal sige til manden, at vi dropper turen. Esther er helt tryg ved dem hun skal passes af og Jonas og Elias er der jo også, men jeg har det bare også skidt med at efterlade hende, hvis hun har feber. En ting er snot, noget andet er feber og snot  - synes jeg.

Hvad siger I ? Er det helt skørt at blive hjemme ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Rasmine

Det ved jeg filme ikke.

Men jeg VED at jeg er en kende misundelig over det forhold I har til Jonas' mor og hendes mand.

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

Men på den anden side: hvis babysitterne ikke vil passe hende pga. hun er syg, er der vel ikke så meget at diskutere?

På den 3. side, ville jeg ikke betænke mig ved at lade dem passe hende. Det er jo først på torsdag I skal afsted, ik?

Mon så ikke der er godt chancer for at hun er i bedring der?

Anmeld

1. december 2009

Anja

Det er også guld værd det forhold vi har til Jonas´ mor og hendes mand  - ja, og hendes forældre som har meldt sig til at være Elias´og Esthers mormor og morfar fordi de ikke har nogle bedsteforældre geografisk tæt på som er på banen

Ja, det er først på torsdag, så man kan krydse fingre for, at hun er i bedring. Jeg har talt med Jonas´ mor i dag og fortalt, at lægen mener det kan være influenza og spurgte så til, hvad de sagde til at hun kom i deres hjem. Det synes hun var okay, hvilket var heldigt, for hun har nemlig sagt, at hun nok skal lege dagpleje for Esther i morgen mens jeg er på job

Anmeld

1. december 2009

Lise

Vent lige og se hvordan hun har det imorgen - det kan jo ændre sig fra dag til dag sådan noget

Anmeld

1. december 2009

Mie A

Jamen hvor er det fedt at I har sådan et super forhold

Hvis hun er frisk nok til at lege og ellers er glad. Så ville jeg altså se at få afleveret hende på torsdag og komme afsted...

Anmeld

1. december 2009

Mie A

Dobbelt op! 

Anmeld

1. december 2009

Mary

Anja skriver:

Det er også guld værd det forhold vi har til Jonas´ mor og hendes mand  - ja, og hendes forældre som har meldt sig til at være Elias´og Esthers mormor og morfar fordi de ikke har nogle bedsteforældre geografisk tæt på som er på banen

Ja, det er først på torsdag, så man kan krydse fingre for, at hun er i bedring. Jeg har talt med Jonas´ mor i dag og fortalt, at lægen mener det kan være influenza og spurgte så til, hvad de sagde til at hun kom i deres hjem. Det synes hun var okay, hvilket var heldigt, for hun har nemlig sagt, at hun nok skal lege dagpleje for Esther i morgen mens jeg er på job

Aj Anja, jeg bliver virkelig sådan helt rørt over at læse om de dejlige bedsteforældre der i aller højeste grad har hjertet på rette sted! Tænk sig at have så meget hjerterum - wauw! Jeg sidder rent faktisk og bliver temmelig hormonel og triller en tåre......det kan godt være det er fjollet, men jeg synes bare det er så skønt for ungerne  

Anmeld

2. december 2009

Anja

Esther er desværre ikke i bedring. Hun har været vågen mindst 15 gange i nat med gråd. Hun havde over 39 i feber her til morgen

I går aftes kunne vi godt se på hende, at det var den vej det gik, så vi har nu tilbudt Jonas´ mor og hendes mand, at de kan tage afsted til Malmø i stedet for os. Det er et hotelophold med to overnatninger incl morgenmad og en gang aftenbuffet. Vi har sagt, at hvis de tager afsted er det en foræring, de har passet vores unger mange gange og hjulpet os på den måde, så de fortjener at komme afsted i stedet for at det går helt til spilde. Vi kunne sikkert aflyse via forskring og lægeerklæring, men det kan næsten ikke betale sig for det har kun kostet 1600kr i alt .....

Nu er jeg hjemme i dag med en meget vissen Esther som allerede har kastet morgenmaden op  Manden tager tjansen i morgen så jeg også kan få lov at passe mit job.

Anmeld

2. december 2009

Kaufie

Øv for jer! Og for Esther!

Hatten af for jeres forhold til ex-familien - flot gave at give dem når I nu ikke selv kunne komme afsted.

God bedring til lillepigen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.