Synes det er lidt skummelt!
Jeg har nu i flere dage overvejet at oprette et indlæg i stil med det "at fortryde", men har bare ikke haft tiden til det, eftersom Stella har været hjemme siden torsdag.
Jeg er simpelthen ved at gå til! Sådan rigtig, rigtig nederen til!
Jeg har virkelig hovedpine over det.. Grunden er ganske simpel:
DÅRLIG SAMVITTIGHED!
For en i lede hule hel***e hvor synes jeg det er svært at finde en balancegang i den nye rolle som "Mor til 2"
Jeg har så svært ved at acceptere at jeg ikke kan være der 100% for nogen af dem - Det gør så ondt og jeg er ved at tude bare af at tænke på det!
Laver lige en copycat, men jeg SAVNER tiden med Stella alene.
Savner at kunne tage hende med ned i byen og se juleudstillingen, julemænd m.m. helt impulsivt, men nej! Jeg kan simpelthen ikke overskue det.
Savner at kunne fordybe mig i at lege med hende - men hver gang han sover kværner vasketøj, oprydning og babyalarmen, der med garanti larmer 10minutter efter, i hovedet af mig.
Og som skrevet for et par dage siden, så føler jeg mig som en lort fordi jeg ikke orker at holde hende hjemme en hverdag.
Føler at jeg svigter Paw fordi jeg ikke har roen 100% til at nyde ham så lille, men hele tiden tænker at "Ihh, det bliver så godt og nemt når han kan sidde selv!" og "Det bliver så godt når han kan gå!", "Det bliver så godt når han kan lege med!"
For dælan hvor synes jeg det er hårdt!
Som Line skrev i den anden tråd, så gør det ondt helt ind i hjertet!
Det er faktisk noget fis, for det går rigtig godt set udefra.
Det er kun mit hoved der er ved at bryde sammen!
Jeg har bare så svært ved at være i "nuet" og bare nyde at begge børn er forholdvis nemme, at huset ikke flyder helt så katastrofeagtigt hele tiden og vi trods alt formår da at få rent tøj og varmt mad hver dag 
Hvornår slipper den dårlige samvittighed?
Jeg er sgu ved at kvæles over det! 
/Trine - ... Undskylder det lange indlæg
Anmeld