Min charmetrold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Kaufie

Har lige fået billeder fra dagpleje-fotograferingen - og jeg synes bare de er SÅ gode! Fotografen har virkelig formået at fange min Wildbasse med glimtet i øjnene. Her får I lige de 3 bedste.

Hvilket skal jeg få forstørret til julegaver?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

BK

Nøj hvor er han bare kær...

Anmeld

1. december 2009

Mary

Sikke nogle gode billeder!!!!! Det er jo svært at vælge, gisp! Umiddelbart vil jeg sige nr 1, men nr 3 ser han bare så fræk ud, og det er virkelig kært... Ved det altså ikke lige....... Hvilket synes du selv det skal være?

Anmeld

1. december 2009

BK

Hov havde ikke lige set at man skulle vælge, men jeg kan altså bedst lide nummer 2, men igen hvis han til daglig er en rigtig lille drillepind så ville nummer 3 være et godt valg...

Anmeld

1. december 2009

Joan ( Smallie )

Åhhh hvor er han bare dejlig. De er godt nok blevet rigtig godt. Hmm vælge er godt nok svært men nr 1 eller 3 vil jeg sige

Anmeld

1. december 2009

Marco2

Ja, han ser bare ud til at være en fræk lille charmør.

Jeg kan bedst lide billed 1 eller 3. Der synes jeg hans personlighed er fanget og gør billederne mere personlige.

AG

Anmeld

1. december 2009

Kaufie

Tak for jeres kommentarer.

Vi har fået hele 7 billeder af samme str og et af dem har de valgt at fremkalde i stor str. Rent fototeknisk er det sikkert det bedste (på disse er der måske noget med lyset i ryggen af ham), men jeg vil have et af disse tre til julegaverne. Hælder selv mest til nr 3.

Men heldigvis er der sådan en ramme-ting med plads til 4 af de bedste billeder med i pakken. Kan slet ikke lade være med at stille den frem nu - må se om vi husker at fjerne dem når familien er på besøg.....

Anmeld

1. december 2009

Tynen

Sikke nogle gode billeder!! (Måske sågar et nyt profilbillede?!)

Hold op hvor er det svært at vælge, men nu hvor man absolut skal vil jeg tage nr. 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.