Har lige konstateret at jeg sgu godt kan forstå at det er svært at få skidtet til at hænge sammen her hjemme... Vi lever jo som "Kongen af Saba" og ingen penge har vi nok af
...
Fik for noget tid siden (meget lang tid siden) et vældigt fint regneark af Anja, som kunne bruges til at regne ud ca hvad man brugte penge på, det har jeg modificeret lidt... Og endelig fået taget i brug
...
Har regnet på denne mådens forbrug, og ja Vi har på en måned brugt 10000 og vores rådighedsbeløb hedder normalt 5000??? incl benzin... Det skal siges jeg ved at ikke alle Benzinregningerne er regnet med
...
Kai fik dagpenge i fredags for en 5 ugers periode, så det er godt nok 2700 ekstra udbetalt som blev brugt på gaver.... Men alligevel fra i fredags til og med i dag, har brugt 7500 kr+ vi har 1500 kr liggende vi skal gemme til resten af måneden(altså December måned)... Så noget siger mig at vi har en fejl margin et eller andet sted på 4000 kr
...
Betina - Som næsten kan høre Laura stå og sige; "Altså Sikke Noget" (hendes yngling udtryk)
Anmeld