Mærker I liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

LRJ

Jeg mærkede barnet første gang i uge 17 ( 16+3) og nu er jeg i uge 23 (22+5) og mærker hende hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Sisley

Jeg er 19+4 og jeg aner ikke om jeg mærker liv (læs:hjælp?!)

Jeg mærker nogle gange brus (bitte små bobler som fra en sodavand) især i venstre side. Nogle gange er det også som om jeg bliver tung i bunden af maven - som om baby ligger i vugge dernede. Jeg kan også nogle gange mærke - som regel også i venstre side - at et område bliver hårdt som en bold. Pludselig forsvinder det så igen - men regnede egentlig med at det var luft i maven.

Er der andre der har samme oplevelser og ved, at det er barnet?

Anmeld

22. december 2009

Sisley skriver:

Jeg er 19+4 og jeg aner ikke om jeg mærker liv (læs:hjælp?!)

Jeg mærker nogle gange brus (bitte små bobler som fra en sodavand) især i venstre side. Nogle gange er det også som om jeg bliver tung i bunden af maven - som om baby ligger i vugge dernede. Jeg kan også nogle gange mærke - som regel også i venstre side - at et område bliver hårdt som en bold. Pludselig forsvinder det så igen - men regnede egentlig med at det var luft i maven.

Er der andre der har samme oplevelser og ved, at det er barnet?

Jeg havde det faktisk lidt som dig, da jeg var 17-18 uger henne, men nu mærker jeg det hver dag og er ikke i tvivl om hvad jeg mærker mere!  Begyndte at mærke liv regelmæssigt fra uge 19+4-5  stykker..

Stine 20+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.