Mærker I liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2009

linemus

Jeg er lige kommet ind i 18. uge og mærker stadig ingen puf i maven trods det er 3. gang, jeg er gravid. Er jeg bare for utålmodig? Første gang jeg var gravid, var det i uge 19-20 stykker, men jeg kan ikke huske, hvordan det var sidste gang. Ih, jeg kan ikke lade være med at være bange for, at der er noget galt. Jeg skal til jordemoder imorgen, men hvad kan hun lige se udenpå? Skal først til scanning igen d.17. og synes der er en evighed til.

Mærker I liv? Og hvor langt er I så henne?

Line - bekymret eller meget utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg er 2gangs gravid, og mærkede allerede små bitte "blob" inde i maven da jeg var 15 uger henne. Jeg er nu 21+2 idag og mærker liv hver dag, kan se det og også mærke det uden på maven!

Anmeld

30. november 2009

RumlesMor

Hej...

Er også gravid for 2 gang. Mærkede Rumle (Baby) første gang i uge 15...og ligesom LouiseLarsen er jeg i uge 21+5 nu, og mærker også liv hver dag. Det er dog endnu ikke så tydeligt udepå maven, men kæreste har da mærket bevægelse en gang eller to.

Tror ikke du skal være nervøs...måske ligger den lille med benene ind mod dit indre, og så kan det være svært at mærke noget.

Når du kommer ind hos din jordemoder i morgen, vil hun sikkert kunne finde hjertelyd med en doptone hvis du forsat er nervøs...så får du da et livstegn.

Anmeld

30. november 2009

missKat

Jeg mærkede de små livstegn da jeg var 18+0 og spark da jeg var 19+3

I dag er jeg 21+4 og mærker liv hver dag. Det er første gang jeg er gravid.

Kan du ikke spørge JM i morgen om hun vil prøve at finde hjertelyd??
de er jo ikke meget for det inden uge 20, da den kan være svær at finde, men når du nu deler bekymringen??!

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er førstegangs-rigtigt-gravid og 19+1 og mærker liv hver dag...

Anmeld

30. november 2009

Manne

1. gang mærkede jeg live i uge 20.

2. gang var i uge 16.

Her 3. gang mærkede jeg i uge 13 de første rigtige bobler og den dag (i torsdags), hvor jeg var 14+0 var der ingen tvivl.

Denne gang ligger min moderkage på bagvæggen, de andre gange har været på forvæggen. Ligger den på forvæggen, kan der gå længere tid inden man mærker liv, der er ligesom en ekstra "pude". Men tror ikke der er nogen sådan gylden regel på det område.

Anmeld

1. december 2009

Tdittmann

Hej 

Er også 3.gangsgravid og har endnu ikke mærket liv, men tager det helt roligt.

Jeg er 16+6 og min jdm sagde at omkring 20-21. uge var det oftest at man var 100% sikker på at det er babyen der rører på sig.

Anmeld

3. december 2009

jullemai

Hej hej

Det skal du altså ikke være nervøs over. Jeg er 3. gangs gravid og har mærket liv meget tidligt med de to første børn. Men denne gang mærkede jeg det først i 18-19 uge, fordi moderkagen ligger ud mod bugvæggen. Og selv da, kunne jeg være i tvivl hvorvidt det var babyen eller "maven"

Er nu 20+6 og mærker liv hver dag.

Anmeld

9. december 2009

W&M <3

Hejsa.

Jeg har 2.gangs gravid og mærkede allrede de første bobler i uge 13, nu hvor jeg er 19+2 mærker jeg liv hver dag

Første gang jeg var gravid mærkede jeg først liv i 24. uge. Så der er meget forskel synes jeg.

Knus Janie.

Anmeld

9. december 2009

M.O.A.R.

Jeg begyndte at mærke liv den dag jeg rundede 19+0 og nu jeg 21+1 og mærker liv hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.