elektriske vs levende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Nadi

Hva skal på juletræet, levende lys eller elektriske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Muffinmus

elektriske...

Med små børn i hjemmet ALTID elektriske...+ at mors hund kommer og den svinger HØJT med halen...

Anmeld

30. november 2009

Mie A

Elektriske her hjemme - og hos min mor (Hvor vi holder jul i år) er der også elektriske og så levende lys, når vi synger julesange.

Anmeld

30. november 2009

Mary

Jeg ville på ingen måde turde sætte levende lys på træet med 2 børn og 2 katte herhjemme der elsker julepynt  Tror faktisk aldrig mine egne forældre har brugt levende lys.

Anmeld

30. november 2009

Kaufie

Begge dele - de levende er kun tændt mens vi går om juletræet - og der har jeg planer om at vide hvor William er.

Men vi har altid en spand vand + en forstøver til at stå i et hjørne. Der har aldrig været brug for det (7-9-13)

Anmeld

30. november 2009

Lise

Jeg siger elektriske - det er jeg vokset op med, og det er det sikreste.

Christian holder på at de skal være levende - det er han vokset op med. Og det er nok sådan det bliver.

Anmeld

30. november 2009

Marco2

Vi har elektriske og levende lys på.

De levende tændes og starter ligesom salmesang og gåen rundt om træet. Når de så er brændt lidt ned, slukker vi dem igen og tænder de elektriske. Vi har også en spand med vand stående, men har ikke haft brug for den. På trods af at vi sidste år var 19 mennesker her juleaften, og både Emsen og hund til at rende rundt...

Sådan er traditionen her hos os og jeg elsker de små juletraditioner.

AG

Anmeld

30. november 2009

Anja

Elektriske, det er det letteste og det sikreste. MEN synes nu at de levende ser vildt flotte ud, men har ikke rigtigt nerver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.