Tak skal I ha'. 
Jamen jeg har jo haft eget firma de sidste 5 år, men min partner i virksomheden ville prøve noget andet og startede andet job den 1. november. Og det har jo fået mig til at tænke også. Og min mavefornemmelse siger mig at jeg IKKE skal køre virksomheden videre længere.... Èn af mine kunder, som har været med helt fra starten af, var jeg ude at fortælle til idag at jeg lukker virksomheden pr. 1.1.10.
Det blev han meget ked af at høre, så nu vil han lige se om ikke der kan blive plads til mig i hans virksomhed. Med selvfølgelig at lave det grafiske arbejde som de jo får lavet nu i forvejen, men så skulle jeg også tage mig af et datterselskab og al kommunikation med distributørerne af de produkter i forskellige lande rundt om i europa, og stå for sparring med produktdesigneren og produktion af produkterne i Asien. Det er jo en hel ny boldgade, men det lyder spændende, og grunden til at jeg ikke ønsker at køre virksomheden videre er, at jeg trænger til luftforandring. Der skal simpelthen ske noget nyt for mig efter at have været grafisk designer i snart 15 år....
Men nu må vi se om de finder en plads til mig. Det handler jo for dem om at se om de kan skaffe opgaver nok, til at honorere mit lønkrav. Men jeg har sagt at jeg kun vil arbejde 25-30 timer om ugen. Luksus 
Så det bliver lidt spændende om det bliver til noget. Men ellers finder jeg på noget andet. Har også overvejet om jeg skal begynde at læse igen. Tage mig en helt anden uddannelse. Noget skal der ihvertfald ske..
AG - i panikalderen?
Anmeld