Hvor meget drikker I ? Og hvad drikker I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2008

Nadi

Ikke nok desværre :S Men vi er begyndt at drikke vand til aftensmaden, så nu drikker jeg mere vand end jeg plejer. Jeg har bare det problem at hvis jeg ikke drikker det til mad eller når jeg dyrker motion så gylper jeg fordi det er så tyndt :(
Men udover vand drikker jeg cola light og fresh ligtht saftevand (det koster 0 points ved WW ;))
Men jeg skal helt sikkert blive bedre til at drikke mere vand, så håber at jeg efterhånden godt kan begynde bare at drikke det "rent".

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

OKtober projekt

Ja man kan godt drikke for meget.
Hvis du drikker dor meget, så kan det lave ubalnce i din na-k+ balance, da cellerne ikek når at optage det de har brug for, og der derved bare bliver skyllet ud gennem nyererne uden du får gavn af det....

Anmeld

29. april 2008

bette

drikker heller ikke nok vand.. laaaangt fra..
men husk at cola eller ja sodavand i det hele taget er vanddrivende.. så i sidste ende kan en cola jo ikke rigtig tælle med som væske indtag.

Anmeld

29. april 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

drikker heller ikke nok vand.. laaaangt fra..
men husk at cola eller ja sodavand i det hele taget er vanddrivende.. så i sidste ende kan en cola jo ikke rigtig tælle med som væske indtag.

Vanddrivende væsker tæller i væske-regnskabet - men det er da langt fra ligeså godt som vand - og meget dyrere, så hvorfor ikke bare drikke vand?

Marie - der lige har drukket saftevand - DOOH!!

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

jeg glemmer at drikke vand,.... ups men får i hvert fald bælleret 1½ liter cola light om dagen!!!:'(:$

Anmeld

12. maj 2008

Anja

Lise skriver:

Kommer lige med et sent svar...

Jeg drikker faktisk kun vand (udover en enkelt smoothie med minimælk om formiddagen). Jeg går ingen steder uden min vandflaske. Den er altid ved siden af mig, og jeg drikker af den konstant. Jeg har ingen ide om hvor meget vand jeg drikker, men det er helt sikkert nogle liter hver dag. Jeg er tidligere blevet advaret mod at drikke for MEGET vand...kan man drikke for meget vand?

Ja, men kan godt drikke for meget vand. Hvis du drikker op i mod 4 liter vand i døgnet kan din nyre (mener jeg det er) tage skade. Det er noget med at kroppen ikke kan nå at processe al den væske .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.