Hvor meget drikker I ? Og hvad drikker I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.654 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Pia.

Jeg tror jeg kommer op på 2 liter vand, men mere kan jeg altså heller ikke få ned...

Jeg har sådan en ½ liters vandflaske som jeg fylder ca.4 gange om dagen.
Ved jo det er vigtigt at drikke en masse vand, men mon det er nok ?...
Nå jeg bliver alt for lækker sulten (hvilket jo desværre sker tit) drikker jeg et glas pepsi max
mælk drikker jeg slet ikke... kun når jeg er gravid og det er jeg IKKE... ;)

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

SaNiNa

Ja jeg drikker så noget mere drikker omkring 2-3 liter når jeg ikke har blærebetændelse og når jeg har blærebetændelse så drikker jeg mindste 4 liter

Jeg drikker næsten kun vand og en sjælden dag saftevand drikker så 1 sodavand i weekenden...

har slet ikke træng til sodavand mere... hehe ja Pia mælk drikker jeg på ingen måder spiser heller ikke ost...

Så masser af vand... drikekr tit det med lidt smag i ellers laver jeg det selv

Anmeld

22. april 2008

lonemus

Jeg drikker vist ikke lige så meget, som jer andre....jeg ved faktisk ikke præcist hvor meget jeg drikker dagligt, men jeg tror altså ikke jeg kommer lige så højt op som jer :$

Jeg drikker vand - kildevand eller danskvand med citrus, coke zero, skummetmælk og lidt is the uden sukker.
Jeg drikker meget blandet hele dagen....nogle dage drikker jeg mest vand, mens jeg andre dage drikker mest coke zero. Det er virkelig meget forskelligt, men jeg drikker altid kun light.

Anmeld

22. april 2008

Mathilde

Tja jeg drikker heller ikke 2L vand om dagen, selvom jeg godt ved at det burde jeg. Mit væskebehov er meget svingende. Nogle dage drikker jeg stort set ingenting:$ og andre dage er jeg vildt tørstig og hælder væske ned.
Det jeg drikker er mest vand og en gang imellem pepsi max. Jeg drikker også skummetmælk, men ikke hver dag....

Mathilde (som burde drikke noget mere væske)

Anmeld

22. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Pia,

Det hedder 2 l om dagen. Pr time du træner endnu ½ l. Så du får det du skal :P

Anmeld

22. april 2008

Doktor Doolittle

Jeanne skriver:

Hej Pia,

Det hedder 2 l om dagen. Pr time du træner endnu ½ l. Så du får det du skal :P

Men væsken i maden tæller vel med? Det regner de andre læger i hvert fald med, når de laver væskeskemaer på patienterne.
(H) Tina

Anmeld

22. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Doktor Doolittle skriver:

Men væsken i maden tæller vel med? Det regner de andre læger i hvert fald med, når de laver væskeskemaer på patienterne.
(H) Tina

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har fået de tal af min egen læge da jeg startede på kur engang i tidernes morgen (da den første fisk gik på land - føler jeg ;) )

Anmeld

23. april 2008

Pia.

Tak for alle jeres svar,, det tyder på jeg får nok at drikke... og mere end nogen af jer andre... ;)....

Knus Pia, som ved at væske også har meget at sige når man gerne vil tabe sig...

Anmeld

27. april 2008

Lise

Kommer lige med et sent svar...

Jeg drikker faktisk kun vand (udover en enkelt smoothie med minimælk om formiddagen). Jeg går ingen steder uden min vandflaske. Den er altid ved siden af mig, og jeg drikker af den konstant. Jeg har ingen ide om hvor meget vand jeg drikker, men det er helt sikkert nogle liter hver dag. Jeg er tidligere blevet advaret mod at drikke for MEGET vand...kan man drikke for meget vand?

Drikker aldrig et glas mælk, og sodavand siger mig ikke så meget - og da slet ikke saftevand. Lidt sjovt idet jeg har en ekstremt sød tand... Jeg elsker bare at drikke postevand.

Lise - med hang til flasken

Anmeld

27. april 2008

Ceciliesmoar

Jeg drikker lidt over 2l væske om dagen.. Drikker ca ½-1 liter mæk om dagen også drikker jeg lige 2 liter vand også...

Så får nok væske... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.