Det der med bare at kunne sige nej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2009

..

Kender I det.. En bekendt spørger om man vil et eller andet, fx med ud at shoppe eller noget - og man gider bare ikke/har bare ikke lyst.. Jeg laver altid den samme, kommer med en vældig lang undskyldning om hvorfor jeg desværre ikke kan men enormt gerne vil en anden dag.. (selv om jeg absolut ikke vil en anden dag!)

Jeg er ekstremt dårlig til bare at sige nej, uden at komme med 700 undskyldninger - det er da ellers fair nok bare at sige nej, det kan jeg ikke men får det aldrig gjort.. Hvad med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Tynen

Jeps! Men det er/var specielt i forhold til mit arbejde (Med udækkede vagter osv.)

Har et par gange prøvet at lave "halve" aftaler, simpelthen fordi jeg ikke kunne sige nej og det er bare endt rigtig dumt.
Sig nu bare nej istedet for at "trække pinen ud"..

Måske vi begge skulle lave et nytårsfortsæt med punktet NEJ!

Anmeld

30. november 2009

..

Lyder som en plan - den er jeg med på

Anmeld

30. november 2009

Joan ( Smallie )

Jeg har også været vildt dårlig til at sige nej men efter det blev udnyttet på det grovste på arbejde så er jeg sku ligeglad så siger jeg bare nej og vil de vide hvorfor ja så siger jeg tit fordi jeg ikke gider / har lyst. Færdig slut.

Joan sur gammel kone efterhånden

Anmeld

30. november 2009

..

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har også været vildt dårlig til at sige nej men efter det blev udnyttet på det grovste på arbejde så er jeg sku ligeglad så siger jeg bare nej og vil de vide hvorfor ja så siger jeg tit fordi jeg ikke gider / har lyst. Færdig slut.

Joan sur gammel kone efterhånden

Det syntes jeg sq er lidt sejt!! Håber at jeg en dag når dertil, dog håber jeg selvfølgelig ikke at det sker af samme grund som det skete for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.