Juubiiii juuuuul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

Misjelle

Det lyder som en hyggelig dag  Sådan en har vi også ..  Ja jeg har altid været den der holdte jul fordi jeg syntes det er nemmest og jeg ikke skal sortere nogen fra ,,,  Alle kan komme eller lade være   Ih hvor sidder han pænt nu Linus ,,, Han ligner en rigtig dreng nu   Tiden går hurtigt .

Ja han er blevet rigtig god til at sidde, men gider ikke særlig længe ad gangen, så kaster han sig bare ned, hvilket moren er ved at få dårlige nerver over . Han er også begyndt at møffe sig frem nu, havde ellers frygtet at han slet ikke ville gå den vej, da han jo bare hare fundet sig tilfreds med at trille rundt, så moren er meget stolt .

De er virkelig ikke babyer mere, men rigtige børn. Savner nogle gange min lille baby, men elsker min dejlige dreng der bare udvikler sig og bliver dejligere og dejligere for hver dag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal holde jul med min familie i år. Vi skiftes hvert år mellem vores familier. Vi skal til min søster, hendes kæreste + 4 børn og min mor. Vi bliver 11 stk. Det bliver helt sikkert rigtig hyggeligt. Det er første år, hvor Luka får lidt mere ud af det, så vi er spændt på, at se ham

Vi holdt jul hos os for 2 år siden og der var vi også 13 til bords. Jeg satte så en julebamse på en tallerken for så var vi jo 14 til bords. Jeg er ikke overtroisk, men alligevel, hi hi hi.

1. juledag holder vi for begge vores familier. Jeg tror vi bliver omkring 20 personer. Vi har sagt nej til 2. juledag hos min far, da vi synes, at det bliver for meget for ungerne med 3 dage i træk.

Vi skal i Tivoli den 14/12 sammen med dem som gider fra vores familier. Det er en ny tradition vi har lavet og det er bare så hyggeligt.

Jeg synes også, at julen bare er så hyggelig. Jeg skal pynte op i dag og er spændt på, hvad Luka siger når han kommer hjem fra vuggestue

Stort knus fra Katja

Anmeld

30. november 2009

hc=k

Hm ja jul. Jeg må indrømme at jeg ikke synes det er så hyggeligt. Jeg kommer ud af en meget forvirrende og splittet familie og derfor mangler jeg nok nogle gode minder før jeg synes det er fantastisk. Jeg levet på min kærestes juleglæde, hans familie julehygger helt tosset. Nå men vi skal holde jul sammen for første gang og det skal holdes hos min kærestes forældre, vi bliver : min kærestes 11 årige lillesøster, hans meget gravide storesøster "termin 22 januar", hans gamle farfar, hans mor, hans far og så os 3.

Vi skal starte d 23 med at pynte juletræ og hygge og så d 24 skal vi igen hygge hele dagen, vi skal spise en masse mad og have gaver, jeg er overhovedet ikke vandt til gaver, der hvor jeg kommer fra får man ikke gaver når man er over 18 så det er noget helt nyt for mig, meeeen jeg  regner nu heller ikke med at få noget.

Anmeld

1. december 2009

MoarLK

Vi holder jul hjemme igen i år, da vi synes at Lotus skulle holde hendes først jul hjemme i hendes egne omgivelser.

Vi var ellers inviteret hjem til svigerfamilien, men home sweet home is better.

Bliver de gamle, svoger, oldemor Margit, tøserne og selvfølgelig manden & jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.