Juubiiii juuuuul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Mca<3

Elsker julen ,, det er sådan en hyggelig tid ,,,  Hvordan skal i holde jul ??  Vi skal holde jul igen i år og vi bliver 13 i alt ,,,  Hmm 13 til bords ???  Men glæder mig ,, Min mellemste søn bliver 14 år den 25 dec så det skal også fejres  

Hvor skal i alle holde henne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Diana...

WEEEEE Jeg elsker os julen WEEEEE.

Vi skal holde jul hos mine forældre iår, synes det virker så uoverskueligt og pakke vores bil med barn hund barnevogn tøj julegaver som ikke er små osv og så skal vi have endnu mere med hjem HJÆLP. Overvejer lidt at fra næste år af holder vi det selv og så må dem der vil komme komme og dem der ikke vil lade vær.

For synes godt nok der meget. Men ihh hvor er det hyggeligt med julepynt julegaver julelys osv osv.

13 det bliver da så hýggeligt er det din familie så el?

Ihh og så skal vi jo i tivoli d. 27 og det bliver da bare så hygsomt.

Anmeld

30. november 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

WEEEEE Jeg elsker os julen WEEEEE.

Vi skal holde jul hos mine forældre iår, synes det virker så uoverskueligt og pakke vores bil med barn hund barnevogn tøj julegaver som ikke er små osv og så skal vi have endnu mere med hjem HJÆLP. Overvejer lidt at fra næste år af holder vi det selv og så må dem der vil komme komme og dem der ikke vil lade vær.

For synes godt nok der meget. Men ihh hvor er det hyggeligt med julepynt julegaver julelys osv osv.

13 det bliver da så hýggeligt er det din familie så el?

Ihh og så skal vi jo i tivoli d. 27 og det bliver da bare så hygsomt.

Ihh kan godt forstå du syntes det virker uoverskueligt  I bor i Jylland ,, hi hi så i må da eje en trailer   Min søster og hendes 3 børn kommer og så Henriks forældre , Henriks bror og kæreste ,,,

Jubii ja vi skal i tivoli ,, Det bliver hyggeligt og vi skal altså en tur i dæmonen

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Ihh kan godt forstå du syntes det virker uoverskueligt  I bor i Jylland ,, hi hi så i må da eje en trailer   Min søster og hendes 3 børn kommer og så Henriks forældre , Henriks bror og kæreste ,,,

Jubii ja vi skal i tivoli ,, Det bliver hyggeligt og vi skal altså en tur i dæmonen

Det skal vi da man har ikke været i tivoli uden dæmonen. Så kan mændende stå og kikke på med ungene h aha ha

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Jeg elsker også Julen, det er bare så hyggeligt. For et par år siden fik jeg dog lidt pres over alle de julegaver, hvilket jo bestemt ikke er ideen med dem. Nu har vi så fundet ud af at organisere os lidt bedre og jeg er snart færdig med min liste over hvad der skal shoppes til de forskellige. Så tager manden og jeg en fridag og tager ud fra morgenstunden, hvor vi får købt alt ind. Sidste år var vi i København kl. 9:00 om  morgenen og var hjemme igen kl. 11:30. Det var bare sådan en skøn dag hvor vi hyggede og spiste frokost og aftensmad ude i byen (glæder mig allerede).

Julen holder vi sammen med min side af familien i år, men når vi en gang får et hus hvor der er plads til mere end 6 mennesker ad gangen så har vi bestemt at vi ligesom Diana vil holde julen og så må dem der har lyst komme og dem der helst vil som de plejer... ja de kan gøre det .

Anmeld

30. november 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Det skal vi da man har ikke været i tivoli uden dæmonen. Så kan mændende stå og kikke på med ungene h aha ha

Hi hi præcis ,, men vi løber rundt og prøver ting

Anmeld

30. november 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Jeg elsker også Julen, det er bare så hyggeligt. For et par år siden fik jeg dog lidt pres over alle de julegaver, hvilket jo bestemt ikke er ideen med dem. Nu har vi så fundet ud af at organisere os lidt bedre og jeg er snart færdig med min liste over hvad der skal shoppes til de forskellige. Så tager manden og jeg en fridag og tager ud fra morgenstunden, hvor vi får købt alt ind. Sidste år var vi i København kl. 9:00 om  morgenen og var hjemme igen kl. 11:30. Det var bare sådan en skøn dag hvor vi hyggede og spiste frokost og aftensmad ude i byen (glæder mig allerede).

Julen holder vi sammen med min side af familien i år, men når vi en gang får et hus hvor der er plads til mere end 6 mennesker ad gangen så har vi bestemt at vi ligesom Diana vil holde julen og så må dem der har lyst komme og dem der helst vil som de plejer... ja de kan gøre det .

Det lyder som en hyggelig dag  Sådan en har vi også ..  Ja jeg har altid været den der holdte jul fordi jeg syntes det er nemmest og jeg ikke skal sortere nogen fra ,,,  Alle kan komme eller lade være   Ih hvor sidder han pænt nu Linus ,,, Han ligner en rigtig dreng nu   Tiden går hurtigt .

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Hi hi præcis ,, men vi løber rundt og prøver ting

Nemlig hi hi. Så kan vi købe han kop varm kakao til dem som de kan holde varmen med ha ha.

Anmeld

30. november 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Nemlig hi hi. Så kan vi købe han kop varm kakao til dem som de kan holde varmen med ha ha.

Det lyder rigtigt hyggeligt   Det gyldne tårn gør jeg altså aldrig igen ,, Puhaaaa

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Det lyder rigtigt hyggeligt   Det gyldne tårn gør jeg altså aldrig igen ,, Puhaaaa

Godt den er jeg med på for den nægter jeg bare ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.