Godmorgen piger,
Så må jeg hellere komme med en lille update om hvordan det går med Nana.
Hun er simpelthen SÅ fantastisk, og så extremt nem!
Christian skrev jo at hun havde vendt rundt på nat og dag. Hvilket har irriteret ham meget (noah sov jo stort set hele natten fra 1. dag) Men i går/ i nat har hun så vendt rundt igen. Hun har sovet stort set hele natten. fra 21-23 og igen fra 23.45 til 05. SÅ skønt 
Amningen går SUPER (jeg havde jo ikke mælk nok til at amme Noah) Men denne gang - Hallo Dolly Parton! Jeg siger jer der er mælk nu. Hun får simpelthen så hatten passer, og jeg nyder at kunne amme hende.
Men så er det spørgsmålet kommer. Hun er super dårlig til at bøvse. Og så vågner hun jo og gylper, hvis hun ikke får bøvset. Noah har altid bøvset godt på skulderen, så jeg har altid kun brugt den stilling. Men nu er det jeg tænker om der er andre gode bøvsestillinger?
Og hvad gør man ved revnede brystvorter? Nogen triks til noget man evt. kan smøre på dem eller lign?
Noah ELSKER hende, og han er SÅ fantastisk. Det første han siger om morgenen når han vågner er, at han skal ind og sige godmorgen til Nana. Og han kysser hende hele tiden, og skal nusse. Og han skal være med til alt (hvilket han også får lov til) Når hun bliver skiftet vil han stå på sin taburet ved siden af puslebordet og kigge. Ligeledes når hun er i bad. Og når hun ligger og får bryst så skal han lige kigge til hende. Han er simpelthen bare en drøm.
Men HOLD DA OP hvor er han stor nu.... Han voksede virkelig 1 meter da hun kom. Og nøj hvor er han tung. Når man har siddet med hende på 4 kg, og så skal løfte ham på 14 kg...
Jesus, han er tung.
Mht. mig, der er jo flere af jer der har været så søde og spørge. Så har bækkenet det meget bedre. Bare det at slippe for tyngden fra hende gør meget. Jeg vil sige at jeg kan stadig mærke det, men i forhold til hvordan det har været, så er det ingen ting. Jeg fik heldigvis kun få "skader" efter fødslen, så har kun fået 3 sting. (mener jeg fik 8-9 med Noah) så det er jo også skønt at kunne bevæge sig frit rundt allerede. Med Noah nev det og gjorde ondt i skridtet mange dage efter.
En sidste lille ting er, at jeg fik fødslen på billeder denne gang. Jeg var jo rigtig ked af at jeg ikke havde nogen billeder af Noah's fødsel før Christian klippede navlestrengen. Så både min mor og christian havde fået besked på bare at fyre løs med kameraet.
Så denne gang - har jeg alt på billeder - og jeg mener ALT. Lige fra den første ctg måling, de første veer, skiftning til hospitalts tøj, at jeg ligger på briksen på fødestuen. Og ja, at hun kommer ud af mig. Selvom det er nogle ganske klamme billeder lige når hun kommer ud, så er de sgu også fantastiske synes jeg.
Hold da op, det blev et langt indlæg.
En masse ve-støv til BM, glæd dig, det er lige så fantastisk 2. gang.
Knus
TUT