Efter frokosten i går pakkede vi børn og sager i to biler (!) og kørte til Aalborg for at handle nye sko til Sebastian. Kasper havde lige halvanden times tid, inden han skulle på arbejde, så vi startede med at shoppe sko, og Sebastian fik nogle seje løbesko i sølv og rød, og I kan tro, de kan løbe stærkt.
Minsandten om jeg ikke fik købt en jakke til mig selv (det er ellers altid børnene, der får). Det er sjovt, som ting kan ændre en. Jeg har gået og følt mig ganske sporty og en halv meter højere på vej i børnehave imorges, bare pga. en ny jakke. Måske jeg skulle prøve at købe et par løbesko og se om jeg kan tabe et par kilo ved at tage dem på.
Bagefter gik vi ned på Mølleplads, sad på en bænk i solen og spiste kage og vand/sodavand. Det var bare så hyggeligt. Desværre måtte gemalen tage på arbejde - det var han noget træt af, og lidt bekymret over at efterlade mig med alle børnene :)
Vi blev og nød solen, og Sebastian legede med vand (små "åer" på pladsen - godt han havde fået nye sko, så han kunne skifte :) ). Bagefter osede vi lidt. Jeg har bare nydt at komme ind til byen igen - der er sgu lidt dødt herude på landet. Det gik bare så godt det hele: pigerne hyggede sig i vognen, ingen brok overhovedet, og Sebastian var glad og gjorde som jeg sagde. Jeg tror han nød det big time.
Vi var først hjemme kl.18.30. Jeg havde spist ungerne af med boller på turen, og så hjem og lave (nem!) aftensmad og putte dem allesammen. Sebastian kom først i seng kl.21.30, men vi havde bare haft det så godt. Ih, jeg knuselsker ham!
Det sjoveste var da vi gik i gågaden. Han har fået en eller anden mani med at skulle røre ved overflader især på jorden - grus, fliser, en fliser med buler på osv. Da vi så kom forbi en lille flok konfirmander, stod der en pige med MEGET lårkort nederdel og grønne netstrømper, og Sebastian listede hen og strøg hånden op af hendes inderlår :D Han skulle jo bare mærke, men hun blev vist noget overrasket 8D Nej, hvor jeg grinede højt mens vi gik derfra.
Knus Line - der er helt høj af energi efter sådan en tur, men hold fast jeg var træt i aftes - jeg faldt i søvn foran computeren mens jeg var ved at skrive indlæg :D
Ønsker jer alle en god dag i det dejlige solskin. Hvor er det fedt at sommeren endelig er på vej!
Anmeld