lolland/falster-party !?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Tut

Hej tøser,

Inden jeg flyttede og mistede internettet i 3 uger, så var der snakke om fest hos Techno mor :D

Er det sikkert at der bliver det, og er der kommet en dato?

Mette - der bare har opgivet at læse alle de mange sider med indlæg igennem :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Susan1978

JA det er helt sikkert og det blev efter en afsteming afgjort at det er den 21 Juni.

og efter endnu en afstemning blir det sådan at vi betaler hvert et beløb, ca 120 kr vil jeg tro også bestiller vi buffet udefra..

Håber at se dig.. (H)

Susan

Anmeld

22. april 2008

Lise

Hey Mette,

Vi kan da tage hinanden i hånden og følges dernedad... er dog stadig i konflikt med mig selv om jeg bør tage til polterabend den dag, eller om jeg faktisk bør holde mig væk. Vil helst til Falster naturligvis, så det er nok der jeg ender :)

Lise

Anmeld

22. april 2008

Tut

Lise skriver:

Hey Mette,

Vi kan da tage hinanden i hånden og følges dernedad... er dog stadig i konflikt med mig selv om jeg bør tage til polterabend den dag, eller om jeg faktisk bør holde mig væk. Vil helst til Falster naturligvis, så det er nok der jeg ender :)

Lise

Det skal vi da helt klart gøre Lise - ingen tvivl om det :D

Hånd i hånd :D

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Lise skriver:
...er dog stadig i konflikt med mig selv om jeg bør tage til polterabend den dag, eller om jeg faktisk bør holde mig væk...

Hov hov.....!! Du skal holde dig væk! Du har slet ikke noget valg! Husk nu at jeg kender reglerne ;)

Anmeld

22. april 2008

Ny mor

Tut skriver:

Lise skriver:

Hey Mette,

Lise

Ja, i skal da !!!! (og Lise, det tager kun 5 kvarter fra Hvidovre :P)

Anmeld

22. april 2008

Tut

Birgitte (ny mor) skriver:

Tut skriver:

Lise skriver:

Hey Mette,

Lise

Ja, i skal da !!!! (og Lise, det tager kun 5 kvarter fra Hvidovre :P)

Ja, og min punto går under navnet "det sorte lyn" - så det skal vi da :D

Anmeld

22. april 2008

Lise

Ah, du har jo ovenikøbet sådan en lille bil vi kan drøne afsted i... jeg ville ikke turde tage lillefars elskede stationwagon med mig sydpå et helt døgn - prøv TÆNK hvis han skulle et sted hen?!!! 8(

:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.