Anja skriver:
Kender I det, at man har nogen på sin msn som bare ALTID skal henvende sig og som man bare ikke kan få sig til at slette for de vil blive dødeligt fornærmet ??
Sådan et eksemplar har jeg på min msn og jeg synes det er voldsomt belastende. Man skal være hurtig til at markere sig offline eller lignende for ellers hænger man bare på den 
Hvad pokker gør man lige ??? 
Men er det en vedkommende, du er nød til at holde dig gode venner med - også IRL?-f.eks. en kollega eller svigerinde. Eller kunne du ligeså godt se at få det overstået ved at sætte ham/hende af listen?
Jeg øver mig fortsat på at sige nej og sige fra. Ikke til ting jeg gerne vil være med til - men til alt det dér, man kan føle sig presset til og som giver mavepine og dårligt humør.
Er du også alt for flink? Se at få den person slettet. Vil du køre den helt ud, så forklar vedkommende hvorfor. VIl du bare have fred nu og hér, så vis dig som ofline - men dét må jo så blive for altid?
- Helle, der øver sig på at give ren besked for at forebygge mavesår og hjertebanken
Anmeld