pesto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

Kan godt forstå du ikke selv tør farve det det gør jeg heller ikke er meget øm over for mit hår...

hehe er helt sikker på I tøzer nok skal få en hyldende morsom fredag aften jeg skal til min farmor fødselddag og kæresten skal med firmaet i byen... en rigtig herre tur med go´kart og bowlin og spisning bagefter...

(H) Sanne

Tak Sanne... ja jeg er også sikker på det bliver sjovt... jeg kender dem og de(vi) er kendt for at være nogle være tøser når vi er i byen.... men for pokker vi har det sjovt...:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

Mathilde skriver:

Nej jeg har ikke prøvet det, men tror da sagtens det kan lade sig gøre:)

Glæder mig til at høre, om det smagte godt....

Det lugter helt vildt godt... laver den i ovnen...

Har osse selv lavet pestoen smagter helt vild godt...

lyder da spændende.... vil gerne høre hvordan det smager...

Knus Pia - som har ringet til alle de frisøre jeg kan finde i nabolaget og ingen har en tid i morgen - det hår skal bare ordenet inden fredag....

Ih det lyder spændende at du skal have ordnet hår:) Har du fundet ud af hvad der skal ske???

(H)Mathilde

Der skal bare ske et eller andet... - havde først bestilt en tid og så afbestilte jeg den fordi Jim ikke kunne nå hjem.... men den tid var selvfølgelig hurtigt bugget igen.... - tror jeg vælger at blive helt mørk... det er mange år siden jeg var mørkhåret - det skal bare være en eller anden varm farve.... tør bare ikke købe en farve og selv gøre det... mit det lange hår er meget lyst (mange stiber) hvor det på hoved er ved at være pænt mørkt, så er lidt bange for hvad der sker hvis jeg køber en farve og gør det selv... men jeg vil bare have det lavet inden fredag... ;)...

Vi bliver 12 piger (tror jeg det blev til) vi skal spise sammen og så har vi bestilt sådan en "dildo dame" som skal komme og vise os en masse sjovt legetøj ;) bare for der skulle ske et eller andet... *GGG* skal nok blive hyllende morsomt et par stykker af os prøvede det for en del år siden og det var godt nok sjovt... og så skal vi en tur i byen senere....

Jeg tror det bliver rigtig flot med en varm mørk farve til dig:) Så må du lige ligge et billede ind, når du er blevet farvet...
Ja det er super sjovt med dildoparty:)) jeg holdte også dildoparty for ca. et halvt år siden og det var en stor succes:D

Anmeld

23. april 2008

SaNiNa

ja du bliver nød til at smide et billed ind når du har fået det farvet... overvejer osse selv at få det farvet har ikke gjort noget ved mit år i 3 år men har helt vild meget spil i det pga solen... alle tror jeg har fået lyse striber i...

Glæder mig til at se det...

Dellerne er blevet mere faste nu skal en almindelig dellefars virker fint... Og de smager bare mmmmum...

Anmeld

22. maj 2008

SaNiNa

Så har jeg lavet dem igen bare med mere pesto i hjemmelavet... bagt iovnen kanon

med lidt kold kartoffel salat med basilikun forårsløg og hvidløg...

kom vand i farsen i sted for mælk det virker helt fint...

Anmeld

22. maj 2008

Honningblomst

22. maj 2008

Pia.

Eva skriver:

det ser tomt ud. . . !!! ;)

Anmeld

22. maj 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

Så har jeg lavet dem igen bare med mere pesto i hjemmelavet... bagt iovnen kanon

med lidt kold kartoffel salat med basilikun forårsløg og hvidløg...

kom vand i farsen i sted for mælk det virker helt fint...

det lyder lækkert. . . kunne være det skulle prøves en dag. . .

Anmeld

22. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

det ser tomt ud. . . !!! ;)

Fik trykket noget forkert, tror jeg...:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.