Mathilde skriver:PiaR skriver:Mini Mouse skriver:Mathilde skriver:
Nej jeg har ikke prøvet det, men tror da sagtens det kan lade sig gøre:)
Glæder mig til at høre, om det smagte godt....
Det lugter helt vildt godt... laver den i ovnen...
Har osse selv lavet pestoen smagter helt vild godt...
lyder da spændende.... vil gerne høre hvordan det smager...
Knus Pia - som har ringet til alle de frisøre jeg kan finde i nabolaget og ingen har en tid i morgen - det hår skal bare ordenet inden fredag....
Ih det lyder spændende at du skal have ordnet hår:) Har du fundet ud af hvad der skal ske???
(H)Mathilde
Der skal bare ske et eller andet... - havde først bestilt en tid og så afbestilte jeg den fordi Jim ikke kunne nå hjem.... men den tid var selvfølgelig hurtigt bugget igen.... - tror jeg vælger at blive helt mørk... det er mange år siden jeg var mørkhåret - det skal bare være en eller anden varm farve.... tør bare ikke købe en farve og selv gøre det... mit det lange hår er meget lyst (mange stiber) hvor det på hoved er ved at være pænt mørkt, så er lidt bange for hvad der sker hvis jeg køber en farve og gør det selv... men jeg vil bare have det lavet inden fredag... ;)...
Vi bliver 12 piger (tror jeg det blev til) vi skal spise sammen og så har vi bestilt sådan en "dildo dame" som skal komme og vise os en masse sjovt legetøj ;) bare for der skulle ske et eller andet... *GGG* skal nok blive hyllende morsomt et par stykker af os prøvede det for en del år siden og det var godt nok sjovt... og så skal vi en tur i byen senere....
Anmeld