Min datter over hverken om natten eller om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Amelia<3

Ja som overskriften lyder så sover min datter hverken dag eller nat.
Jeg aner ikke hvad vi skal gøre mere, det har snart stået i 2 måneder hvor hun sover så dårligt om natten, hun vågner op til 8-9 gange pr nat, nogen gange vil hun bare spise og andre gange vil hun lege, og om dagen der sover hun maks en time.

Har I nogle gode ideer hvad vi kan gøre så hun sover bare lidt bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Honningblomst

Hvor sover hun henne? hvor gammel er hun? Hvad spiser hun?

Anmeld

28. november 2009

Mumto3

Hvor gammel er hun? Mine tre børn sov ekstremt dåligt fra 8-11mdrs alderen. Første gang var jeg desperat!!!, anden gang kunne jeg genkende det, tredje gang tog jeg det helt afslappet, og vidste at det var bare en periode jeg skulle igennem og forsøgte at få så meget søvn som muligt, men hun fik lov til  at ligge i smørhullet i vores dobbeltseng. -jeg vidste jo det gik over, og at hun nok skulle komme over i sin egen seng og sove på et tidspunkt.

-og så kan jeg se I lige er flyttet! Det kan også spille en afgørende betydning!!!!

Anmeld

28. november 2009

Amelia<3

Eva skriver:

Hvor sover hun henne? hvor gammel er hun? Hvad spiser hun?

når jeg putter hende til at sove så sover hun i sin seng, jeg plejer at putte hende ved siden af mig ved 03-04 tiden men det hjælper heller ikke.

Hun bliver snart 6 måneder.

hun får mme, rismel med forskellige frugt, kartofelmos med grønsager. Hun får 2-3 gange grød om dagen da hun er sulten hele tiden.

Anmeld

28. november 2009

Amelia<3

Mumto3 skriver:

Hvor gammel er hun? Mine tre børn sov ekstremt dåligt fra 8-11mdrs alderen. Første gang var jeg desperat!!!, anden gang kunne jeg genkende det, tredje gang tog jeg det helt afslappet, og vidste at det var bare en periode jeg skulle igennem og forsøgte at få så meget søvn som muligt, men hun fik lov til  at ligge i smørhullet i vores dobbeltseng. -jeg vidste jo det gik over, og at hun nok skulle komme over i sin egen seng og sove på et tidspunkt.

-og så kan jeg se I lige er flyttet! Det kan også spille en afgørende betydning!!!!

Hun bliver snart 6 måneder.'

selvom jeg putter hende i vores seng så sover hun ikke. Hun har også sovet sådan her før vi flyttede os. Måske er det bare en periode hun skal igennem.

Anmeld

28. november 2009

Mumto3

hmmm... 6mdr det er lidt tidligt at få seperations-angst. Hvad med mad? Vågner hun pga sult? eller tror du mere det bare er blevet en indgroet vane der skal laves om?

Anmeld

28. november 2009

Mumto3

Amelisa <3 skriver:

når jeg putter hende til at sove så sover hun i sin seng, jeg plejer at putte hende ved siden af mig ved 03-04 tiden men det hjælper heller ikke.

Hun bliver snart 6 måneder.

hun får mme, rismel med forskellige frugt, kartofelmos med grønsager. Hun får 2-3 gange grød om dagen da hun er sulten hele tiden.

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad hun får af mad, men i den alder er der 6 faste måltider om dagen, og så plus det løse.  (altså hvis man vil holde sig til det der står i bøgerne). Får hun så meget?

-og hvad får hun om natten ? hvis hun altså får noget? -og hvad får hun lige inden hun skal sove?

Hvornår i måneden er hun fra (jeg tænker på om hun liiige er blevet 6 mdr, eller om hun nærmer sig de 7 mdr)

Puha, sikke en masse spørgsmål.

Anmeld

28. november 2009

Amelia<3

Mumto3 skriver:

hmmm... 6mdr det er lidt tidligt at få seperations-angst. Hvad med mad? Vågner hun pga sult? eller tror du mere det bare er blevet en indgroet vane der skal laves om?

Hun vågner par gange for at lege eller for at få sin sut, 2 gange vågner hun for hun er sulten,

Anmeld

28. november 2009

Amelia<3

Mumto3 skriver:

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad hun får af mad, men i den alder er der 6 faste måltider om dagen, og så plus det løse.  (altså hvis man vil holde sig til det der står i bøgerne). Får hun så meget?

-og hvad får hun om natten ? hvis hun altså får noget? -og hvad får hun lige inden hun skal sove?

Hvornår i måneden er hun fra (jeg tænker på om hun liiige er blevet 6 mdr, eller om hun nærmer sig de 7 mdr)

Puha, sikke en masse spørgsmål.

Hun er fra 11 juni. Så der er et stykke tid endnu til hun flyder 6 måneder

Hun er en meget sulten baby, hun spiser ca 5-6 flasker + 2 grød nogen gange 3. Hun vågner også 2 gange om natten for at spise, der får hun mme. Kan man gøre noget for at vænne hende af at spise om natten ?

Anmeld

29. november 2009

SAL

Amelisa <3 skriver:

Hun er fra 11 juni. Så der er et stykke tid endnu til hun flyder 6 måneder

Hun er en meget sulten baby, hun spiser ca 5-6 flasker + 2 grød nogen gange 3. Hun vågner også 2 gange om natten for at spise, der får hun mme. Kan man gøre noget for at vænne hende af at spise om natten ?

Puha! Ja det er hårdt! Men jeg bliver simpelthen nødt til lige at kommentere...Min søn er osse fra d. 11.6, han er osse begyndt på grød, kartoffelmos og frugmos for en måned siden...Og han har BARE sovet SÅ elendigt om natten - vågen omkring 10 gange, skrigende og dybt ulykkelig og urolig!! Vi har været ved at gå ud af vores gode skind - men så sagde min kæreste her forleden, at der nemlig var en aften hvor Sigurd ikke fik sin kartoffelmos, og der vågnede han kun 3 gange den nat...Så i et par dage nu har vi ikke givet ham det - og i nat vågnede han ÉN gang og sov til 7.30 - hvor han i den dumme periode var klar til at komme om omkring kl. 5...Og nu jeg tænker efter så arbejdede hans mave gevaldigt der om natten hvor det var værst! Vi tænker klart en sammenhæng mellem kosten og uroen om natten! Hans mave er simpelthen ikke klar til den kartoffelmos endnu...Prøv og se om det kunne være det!!! Iøvrigt fik han osse hård mave i den periode - men nu er der ingen problemer! Ved ikke hvordan din datter har det på et område?!

Jeg håber det snart bliver bedre for jer

Kærligst Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.