(juni) Min datter sover hverken om dagen eller om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

mor_sabina

Amelisa <3 skriver:

Den har vi prøvet at lade hende styre hvad hun vil har om aftenen men det gik ikke særlig godt da hun kun vil lege i stedet for at sove.
Ja hun sover inde hos os, vi har også prøvet at ladev hende sove selv men det gik ikke særlig godt, hun vågnede konstant da hun helst ikke vil være selv, heller ikke om dagen der er altid nogen der skal være sammen med hende..

Faldt han mere til ro da i sov på sofaen???

Han vågnede først kl 2 inat og så sov vi videre inde i sengen, men så ar han vågen resten af natten (sådan føles det ihvertfald.) I nat vil jeg prøve at sove på sofaen hele natten.

Der er bare ikke noget værre end at undvære sin søvn. Men der er nok ingen mirakelkur desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Amelia<3

Sanne og Nicklas skriver:

nicklas spise heller ikke meget de første par dag da vi på begynde på mere grød, men det er kommet stille og rolig som han har vendet sig til det.

hvis hun spiser det hele op ville jeg da prøve at lave en lidt større potion.

har du snakket med din sp om det, med hun ikke sover så meget

Når jeg laver mere til hende så spiser hun det ikke, jeg har snakket med min SP om det, hun forslåg majsvælling da det er mere mættende, men det hjalp desværre heller ikke, hun fik kun hård mave af det. Hun kommer her den 9 dec så må vi tager det op igen for vi er alle sammen udkørt

Anmeld

1. december 2009

SaNiNa

Puha det lyder til at være rigitg hård, håber din sp kan hjælpe jer med at finde en god løsning for alle

Anmeld

1. december 2009

Amelia<3

Sanne og Nicklas skriver:

Puha det lyder til at være rigitg hård, håber din sp kan hjælpe jer med at finde en god løsning for alle

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.