Jer der ikke skal holde jul hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Tynen

Har I eller skal I have et juletræ anyways?

Hvis ja, hvornår har I så tænkt jer at anskaffe det

Trine - Splittet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

sbs78

I har altid et juletræ, også de år hvor vi ikke har været hjemme, så måske bare et mindre et. Synes ligesom om at det hører bare med, at man har et juletræ

Anmeld

28. november 2009

Stumpen

Vi holder ikke hjemme i år og skal have et.. Men ved ikke helt om jeg skal holde ved traditionen hjemmefra at den bliver pyntet den 23.dec eller om jeg skal lave min egen der hedder 4.søndag i advent...

Anmeld

28. november 2009

Astrid P

Jeg har aldrig prøvet at holde jul hjemme hos mig selv, og jeg har aldrig prøvet at have et juletræ... og jeg får det heller ikke i år. Så voksen er jeg simpelthen ikke blevet endnu!!!

Jeg skal dog for anden gang i mit liv pynte op til jul i morgen, så det bliver hyggeligt...

Anmeld

28. november 2009

Mary

Vi plejer ikke at have juletræ når vi ikke har været hjemme, MEN vi er også i den anden ende af landet og er væk i mange dage, så et juletræ ville simpelthen være for plat at have stående  Jeg tror vi ville ha et juletræ hvis vi var hjemme i dagene omkring jul.

Maria - som skal ha juletræ i år da vi ikke tager chancen med en tur til Aalborg 1 uge op til termin , så vi skal være herhjemme....

Anmeld

28. november 2009

BK

Vi skal ikke holde jul hjemme, men jeg vil alligevel have et juletræ, og vi har aftalt at det skal pyntes d. 20 dec...

Hjemme ved mor og far pyntede vi altid d. 23 dec. men der stod træet også til efter "Hellig 3 Konger", men det må det ikke her for Kai, det skal væk inden Nytår...

Anmeld

28. november 2009

Mary

Klock skriver:

Vi skal ikke holde jul hjemme, men jeg vil alligevel have et juletræ, og vi har aftalt at det skal pyntes d. 20 dec...

Hjemme ved mor og far pyntede vi altid d. 23 dec. men der stod træet også til efter "Hellig 3 Konger", men det må det ikke her for Kai, det skal væk inden Nytår...

Alt juletamtam herhjemme skal være ude af synsvinkel inden den 29.dec! For det første magter jeg ikke mere jul når vi er ovre juledagene, og for det andet har Juliane fødselsdag den 29. så der skal være fødselsdagspyntet og ikke julepyntet  

Tror vi pynter træ 4. søndag i advent, men har som tradition hjemme fra været vant til at gøre det lille juleaften.

Anmeld

28. november 2009

Anja

Vi har også haft juletræ de år, vi ikke har været hjemme juleaften. Vi holder dog helst jul hjemme og det skal vi også i år

Vi har ikke rigtig nogen tradition for, hvornår vi tager juletræet ind og pynter, men vi gør det ALTID nogle dage inden den 24. for vi synes, at Jonas skal være med til at pynte det så det varierer meget, hvornår vi gør det for hvert andet år er han jo ikke hos os juleaften.

Jeg æææælllsker at pynte juletræ og kan købe mig fattig i juletræspynt

Anmeld

28. november 2009

Mie A

Vi har juletræ, selvom vi ikke holder jul hjemme. Det er  simpelthen så hyggeligt at jeg ikke vil undvære det. Vi skal ud og fælde selv her i næste weekend - Så hyggelig en tradition

Anmeld

29. november 2009

Siber

Vi holder aldrig jul hjemme. Sideste år var første gang vi havde juletræ, og det skal vi have igen i år., bare et lille et.

Vi pynter det når det kommer ind i huset, og det bliver vel om et par dage. Vi tager til bornholm den 23 dec, og kommer hjem igen den 3 januar, så hvis vi først pyntede det den 20 eller derefter dec, så var det jo ikke meget glæde vi gfik af det.

Hjemme hos mine forældre bliver det pyntet 23 dec

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.