Niels og hans penge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Joan ( Smallie )

Niels går rigtig meget op i penge lige i tiden. De sidste par aftener når han har skulle i seng har han haft en 20'er han gerne vil have med og så ligger den på den ene sengestolpe hele natten og når han så kommer ind om morgen har han den med.

Nå men idag blev han så ved med at åbne køleskabet og det var jeg faktisk ved at være træt af, så sagde til ham at det jo koster penge hver gang man åbner køleskabet. Og hvad gør knægten. Jo han fisker da lige et par kroner op af lommen og ligger i køleskabet for så hvde han jo betalt Indrømmet der var jeg sku godt nok solgt. Men måtte jo så forklare ham at det ikke lige var sådan jeg mente det. .

Måtte bare lige dele det med jer syntes det var sjovt.

Ønsker jer alle en rigtig god weekend

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Tynen

HAHA!!
Han har altså god humor
Kan godt forstå at du var "solgt"

Stella har også noget med penge lige i tiden.. Hun bruger vildt lang tid på at putte i sparegrisen og tage dem ud igen.
Nå ja.. Det så du jo selv ude ved Maria - DOH!

Anmeld

27. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

HAHA!!
Han har altså god humor
Kan godt forstå at du var "solgt"

Stella har også noget med penge lige i tiden.. Hun bruger vildt lang tid på at putte i sparegrisen og tage dem ud igen.
Nå ja.. Det så du jo selv ude ved Maria - DOH!

Ja så jeg godt. Men han vil sku ikke putte dem i gris nej nej de skal i lommen så han ved hvor de er og så skal han ud og handle.

Den anden dag vi var i brugsen så han et puslespild han gerne ville have så sagde han Niels købe har peng i lom og ja det havde han jo og jo han betalte lige så fint for den og var pave stolt.

Tror han bliver rigtig godt til at bruge penge

Anmeld

27. november 2009

Rasmine

Hahahaha.........

Anmeld

27. november 2009

Louise mortil4

he he det er da lidt søde.

Jeg tror du har ret i at han bliver god til det med penge, vildt han allerede har købt et pudslespil selv, stort hva

Anmeld

28. november 2009

Mary

Genialt! Annika vil bare gerne komme dem i munden.....ubevidst, men de drager hende på et eller andet mærkeligt plan! 

Er godt nok imponeret over den der med køleskabet - de tænker sgu bare så logisk de unger 

Anmeld

28. november 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Genialt! Annika vil bare gerne komme dem i munden.....ubevidst, men de drager hende på et eller andet mærkeligt plan! 

Er godt nok imponeret over den der med køleskabet - de tænker sgu bare så logisk de unger 

Ha ha.. Ja - Malte vil også bare stoppe dem i munden!

Dog bruger han rigtig lang tid på at få 10'eren krattet ud af vognen når vi har handlet ind - men kun for at stoppe den i munden når den er kommet ud af vognen

Anmeld

28. november 2009

Muffinmus

Jeg købte en pung til William i sommers af samme grund. De penge der drager bare. så nu får han sin egen pung med til købmanden nogle gange og får tilmed nogle gange lov til at købe en chokolade mønt for sine egne penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.