(februar) uhu hvor i henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Moar'en

jeg er her os endnu, men er i fuld gang med at flytte, har lige fået det sidste i kasser og så kommer det helt store flytte hold i morgen. Så det glæder vi os til. Men men men, der skulle selvfølgelig lige går noget galt først, så vi har lige fået vand i kælderen da "vores dræn mænd" kom til at ramme et vandrør, dejligt. Og på vej hjem gik bilen i stykker så den må på værksted på mandag, øv øv øv. Men ellers går det godt her. Viktor sidder selv, han er også begyndt at "kravle" baglæns og så elsker han at stå og gå lidt med hjælp. Og så er han blevet en lille hidsigprop hvis det ikke går efter hans hovede.

Men nu flytter vi jo i morgen, og er ikke helt sikker på om vi kan komme på nettet med det sammen, men ellers kommer vi på igen fredag, så kan i alle have en dejlig uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Mca<3

Jamen jeg er her inde og kigge ind i mellem   Er her ikke meget mere ,,,   Dejligt i er kommet i orden med huset , hvor må det være dejligt ,,

Anmeld

1. december 2009

MoarLK

Jeg er her stadigvæk og er da også inde en gang i mellem for, at se hvordan det går med Jer andre.

Jeg har bare haft mega tralvt siden, jeg startede arbejde igen.

Skal til jobsamtale i morgen i en anden afdeling her i firmaet, så I må gerne krydse finger og tæer for mig....

Anmeld

1. december 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Jeg er her stadigvæk og er da også inde en gang i mellem for, at se hvordan det går med Jer andre.

Jeg har bare haft mega tralvt siden, jeg startede arbejde igen.

Skal til jobsamtale i morgen i en anden afdeling her i firmaet, så I må gerne krydse finger og tæer for mig....

Er det dejligt at være startet på job igen ???  Jeg

Anmeld

1. december 2009

MoarLK

Mammi ,,, skriver:

Er det dejligt at være startet på job igen ???  Jeg

Hej søde,

Jo det går godt nok med at starte arbejde igen.

Lidt hårdt når man skal undvære krudtuglen i så mange timer, men jeg kan lige så godt vænne mig til det.

Meget rart at komme i gang og bruge hjernen til andet end baby og baby.

Ellers har vi det godt nok, hvad med Jer op nord på....?

Anmeld

1. december 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Hej søde,

Jo det går godt nok med at starte arbejde igen.

Lidt hårdt når man skal undvære krudtuglen i så mange timer, men jeg kan lige så godt vænne mig til det.

Meget rart at komme i gang og bruge hjernen til andet end baby og baby.

Ellers har vi det godt nok, hvad med Jer op nord på....?

Når det var godt   Uhh tænker også det bliver svært at undvære ham når det bliver vores tur , der er heldigvis 4 mdr til endnu  Men savner faktisk mit job lidt ,, Det at komme ud og snakke med andre voksne dagligt ,,,   Det går ellers godt heroppe ,,  Vi julehygger hi hi ,,,  Hvis i en dag kommer forbi Hillerød så kig ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.