(februar) uhu hvor i henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Diana...

Hej allesammen

Det godt nok ikke meget der sker her inde mere var?

Har i det alle godt, hvad går i og laver?

Her går det fantastisk, vi jo flyttet ind i vores hus, og hold da på hvor er det bare skønt det bare en kæmpe sten fra hjertet der er faldet DEJLIGT.

Lucas er begynd og gå lidt mere men ikke meget han går fra sofabordet til fjernsyns bordet var 10 skridt men så heller ikke længere han fortrækker stadig og kravle og det jo os kun godt da det er bedst for ham nu. Han sover igennem om natten 19 til 7 så det jo bare skønt med søvn.

Han skal starte i DP på tirsdag, det glæder vi os til det bare så godt for ham og komme ud blandt børn mor er kedelig ha ha. Så det er jeg spændt på hvordan kommer til at gå.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Diana...

Ej oki så lige som jeg sidder og skriver dette indlæg slår der så lige et lyn ned i min have mens Lucas lå og sov der ude PUHA jeg blev forskrækket og holdda op jeg har aldrig fået ham ind så hurtigt.

Anmeld

27. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Jeg er her stadigvæk - mig slipper I ikke så nemt for, ha ha ha

Jeg går stadigvæk hjemme med Lina og hygger mig. Jeg synes bare, at tiden går alt for hurtigt.

Lina kan nu sidde selv og er blevet en lille bestemt dame. Hun kommer med de vildeste skrig nogen gange. Så er hun begyndt, at spytte og synes det er vældigt morsomt - især med mad i munden. Hun snakker også hele tiden.

Så har hun sovet igennem 4 ud af 6 nætter i den her uge. Hun har ikke engang fået sutten. Mon det er ny stil?

Hun blev vejet og målt i mandags, og vejer 9900 g og er 78 cm - 8 mdr. i tirsdags

Hvor er det fantatisk, at Lucas endelig er begyndt, at sove igennem om natten - det har vist også været tiltrængt. Det bliver spændende med DP med tirsdag.

Stort knus fra Katja

Anmeld

27. november 2009

Mira0911

Tja... Der er nu meget stille...

Vi har lagt med Influenza a, hele bundtet...

Laver ikke så meget, nyder det skønne regnvejr og høre det piske ind på ruderne... :O)

Anmeld

27. november 2009

MoarHvidovre

DianaMoar skriver:

Ej oki så lige som jeg sidder og skriver dette indlæg slår der så lige et lyn ned i min have mens Lucas lå og sov der ude PUHA jeg blev forskrækket og holdda op jeg har aldrig fået ham ind så hurtigt.

Vildt - jeg kan godt forstå, at du hev ham ind i en snuptag. Håber han er ok

Anmeld

27. november 2009

Diana...

MoarJ skriver:

Tja... Der er nu meget stille...

Vi har lagt med Influenza a, hele bundtet...

Laver ikke så meget, nyder det skønne regnvejr og høre det piske ind på ruderne... :O)

God bedring til jer.

Anmeld

27. november 2009

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Vildt - jeg kan godt forstå, at du hev ham ind i en snuptag. Håber han er ok

Ja det var sgu vild, ja ja han sov bare selv fra det brag der kom.

Anmeld

27. november 2009

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Jeg er her stadigvæk - mig slipper I ikke så nemt for, ha ha ha

Jeg går stadigvæk hjemme med Lina og hygger mig. Jeg synes bare, at tiden går alt for hurtigt.

Lina kan nu sidde selv og er blevet en lille bestemt dame. Hun kommer med de vildeste skrig nogen gange. Så er hun begyndt, at spytte og synes det er vældigt morsomt - især med mad i munden. Hun snakker også hele tiden.

Så har hun sovet igennem 4 ud af 6 nætter i den her uge. Hun har ikke engang fået sutten. Mon det er ny stil?

Hun blev vejet og målt i mandags, og vejer 9900 g og er 78 cm - 8 mdr. i tirsdags

Hvor er det fantatisk, at Lucas endelig er begyndt, at sove igennem om natten - det har vist også været tiltrængt. Det bliver spændende med DP med tirsdag.

Stort knus fra Katja

Ha ha spytte hvor godt. Det kan Lucas ikke ellers gør han det vare ikke.

Der er sgu noget med de små piger de ved sgu hvad de vil ha ha. De 2 tøser fra min mødregruppe de ryger i totterne på hinanden fordi de er så stædige ha ha de skal bare have de samme legetøj det se sgu sjovt ud.

Anmeld

27. november 2009

MoarHvidovre

DianaMoar skriver:

Ha ha spytte hvor godt. Det kan Lucas ikke ellers gør han det vare ikke.

Der er sgu noget med de små piger de ved sgu hvad de vil ha ha. De 2 tøser fra min mødregruppe de ryger i totterne på hinanden fordi de er så stædige ha ha de skal bare have de samme legetøj det se sgu sjovt ud.

Du må ikke vise ham det, ha ha ha - for sødt ser det ud, men bare ikke når de har mad i munden,  ha ha ha. Problemet er nu, at Luka også er begyndt, at gøre det samme som sin lillesøster, hm hm hm. Bisse

Sjovt du nævner det med legetøjet. Jeg var hjemme hos en veninde i går og hun har en pige der er lidt yngre end Lina. De to tøser blev ved med, at tage hinandens legetøj - det var så sjovt, at se.

Anmeld

27. november 2009

Muffinmus

er her stadig, men ungerne har været syge med forkølelse opkast ovs siden starten af sidste uge..

Det går fint, hun øver i at stå selv, men flader efter få skridt når hun vil gå. Og ellers er huyn begyndt at rode i mine gulvplanter når turen lige kommer der forbi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.