LouiseLarsen skriver:
Kommer jo vel egentlig ikke dig ved om din søn syntes at ham vennen er værd at salme på, trods jeres flytning. De kan jo godt holde vensksbet ved lige af den grund.... Så den grund syntes jeg bestemt ikke du skal lade være den afgørende...
Jeg ville ringe til han drengens forældre og aftale nærmere, bare for lige at høre hva de er for nogen, de kunne jo være at de er de sødeste mennesker, men måske det modsatte, også ville jeg selvfølgelig ikke lade min søn overnatte der....
Kram fra Louise
Jeg er fuldstændig enig, hvisd din søn er glad for hans "nye" kammerat, kan jeg da heller ikke se noget galt i det, om i skal flytte eller ej, jeg havde rigtig mange venner i forskellige byer da jeg var yngre, og det synes jeg både dengang og nu, at det var super dejligt, så synes måske ikke det er den bedste begrundelse for at sige nej ..
At i ikke er sikre på om han er værd at samle på, er jo jeres problem, det er jo ikke jer der skal være venner med ham, og at han bare står og kigger underligt på jer, kan jo være fordi han måske er lidt genert, jeg var selv meget genert når jeg skulle møde forældre, og det blev nogengange opfattet forkert, og det var jeg super ked af ...
Måske han skulle have en chance
...
Anmeld