Hvor skal vi købe madras henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2009

linemus

Vi skal ud og købe en madras imorgen til Sebastians nye 90x200 seng, men hvor skal vi lige køre hen? Hvad skal man købe af madras-type til en 5-årig?

Line - lidt på herrens mark...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

BK

Vi skal ud og købe en madras imorgen til Sebastians nye 90x200 seng, men hvor skal vi lige køre hen? Hvad skal man købe af madras-type til en 5-årig?

Line - lidt på herrens mark...

jysk sengetøjslager...

De har mange madrasser som ikke koster en svensk bondegård, det kommer jo selvfølgelig an på hvad du vil have...

Anmeld

26. november 2009

linemus

Jamen, jeg ved jo ikke, hvad jeg vil have. Det skal selvfølgelig være en madras, der er god for ham, som han kan bruge i mange år, men det behøver absolut heller ikke være den dyreste...

Anmeld

26. november 2009

Mary

Da vi købte til Juliane - da var hun godt nok kun godt 2 år - fik vi at vide, at en helt simpel madras var helt fin da hun ikke er stor nok/tung nok til at der er en grund til at det skal være en eller anden smart fancy madras.... MEN jeg ved jo ikke hvordan det er med en 5årig....  Iøvrigt købte vi den samme sted som sengen.....det var nemmest, men sikkert ikke billigst!

Iøvrigt har Annika en springmadras i sin tremmeseng fordi hendes farfar insisterede på at pigen skulle ha det bedste  Det eneste der er ved den madras er, at den er sjov at hoppe på, hehe.

Anmeld

26. november 2009

linemus

Nå, nu har jeg søgt lidt og blevet lidt klogere. Tror vi tager i jysk og måske i ide møbler, der sælger hans seng.

Ha ha, jeg kender to piger her i huset, der ville elske at have en springmadras i tremmesengen

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

De ved garanteret ALT om madrasser i Jysk...

Kan han godt lade være med at falde ud af sådan en seng, uden sengehest eller noget,tror du?

Anmeld

26. november 2009

linemus

Nej, det tror jeg ikke, for han er meget urolig. Men vi har fundet og købt en Flexa halvhøjseng på dba.dk i målene 90x200 (til kun 400,-!!), og der er sengehest hele vejen rundt pånær ved stigen, så det skal nok gå. Han er i hvert fald aldrig faldet ud af sin nu værende seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.