Hvor gammelt er et barn ca. når det vejer 18kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

NejaJ

TbCp skriver:

Ja jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt fra barn til barn... men sådan ca.

Liva er 2 år nu og vejer lige godt 12 kg....

Det er i forhold til autostol jeg tænker... den hun har nu går op til 18kg og kom så bare til at tænke på hvornår man skifter over til den næste.

Min "lille" Lærke har sat i en autostol fra 9-36 kg. siden hun kom ud af den, som var til små babyer...

Og Lærke er lige blevet 2 år, og vejer altså 15 kg....

Men hvis du føler med dig selv, at han sidder godt i den, og han selvf kan sidde i den, så vent da nogle kilo med at skifte den...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

TbCp

NejaJ skriver:

Min "lille" Lærke har sat i en autostol fra 9-36 kg. siden hun kom ud af den, som var til små babyer...

Og Lærke er lige blevet 2 år, og vejer altså 15 kg....

Men hvis du føler med dig selv, at han sidder godt i den, og han selvf kan sidde i den, så vent da nogle kilo med at skifte den...

Kram

Hun sidder helt fint i den endnu, det var mere for lige at få et indblik/overblik i/over hvornår vi skulle til at kigge efter en større, en selepude eller lign.

Anmeld

26. november 2009

NejaJ

TbCp skriver:

Hun sidder helt fint i den endnu, det var mere for lige at få et indblik/overblik i/over hvornår vi skulle til at kigge efter en større, en selepude eller lign.

Altså ved min Lærke gik vægten hele tiden op, så hvis den os gør det ved HENDE så ville jeg da begynde og kigge

Anmeld

26. november 2009

Becks

Min gudsøn på 20 mdr bruger stadig den fra ny og op til 10 kg..

Men han har heller ikke taget noget noget på det sidste år og han vejer 9,1..

Men han er så også lige blevet tilknyttet en diætist fordi han hverken vil spise eller drikke

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Tutter skriver:

Min gudsøn på 20 mdr bruger stadig den fra ny og op til 10 kg..

Men han har heller ikke taget noget noget på det sidste år og han vejer 9,1..

Men han er så også lige blevet tilknyttet en diætist fordi han hverken vil spise eller drikke

Århhh hvor synd
Håber de kan få ham til at tage på igen!

Anmeld

26. november 2009

Becks

TbCp skriver:

Århhh hvor synd
Håber de kan få ham til at tage på igen!

Tak, ja det håber jeg også

Anmeld

26. november 2009

brumbasse

Her vejer drengen på 2 1/2 16 kg og er dermed ved at vokse ud af sin stol både i drøjde men bestemt også i højde så den skal nok skiftes inden for det næste halve år.

Anmeld

26. november 2009

LinLin

Min søn er 3 år og vejer ca 14 kg. Han har en autostol der går fra 9-36 kg, så den kan han bare blive i til han ikke behøver en stol længere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.