Hvor gammelt er et barn ca. når det vejer 18kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.513 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. november 2009

TbCp

Ja jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt fra barn til barn... men sådan ca.

Liva er 2 år nu og vejer lige godt 12 kg....

Det er i forhold til autostol jeg tænker... den hun har nu går op til 18kg og kom så bare til at tænke på hvornår man skifter over til den næste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

millesofie

TbCp skriver:

Ja jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt fra barn til barn... men sådan ca.

Det er i forhold til autostol jeg tænker... den hun har nu går op til 18kg og kom så bare til at tænke på hvornår man skifter over til den næste.

ja vores bullerbasse er 4år og vejer 16kg men han voksede ud af sin 9-18kg's autostol for ca et halvt år siden..

lige pludselig kunne man ikke lukke den når han havde jakke på

men det er vist meget alm at vokse ud af den som ca 3½årig man skal være 3 år og veje 15kg for den næste stol

Mvh Mille

Anmeld

26. november 2009

TbCp

millesofie skriver:

ja vores bullerbasse er 4år og vejer 16kg men han voksede ud af sin 9-18kg's autostol for ca et halvt år siden..

lige pludselig kunne man ikke lukke den når han havde jakke på

men det er vist meget alm at vokse ud af den som ca 3½årig man skal være 3 år og veje 15kg for den næste stol

Mvh Mille

Tak for svar... så har vi lidt tid at løbe på endnu

Anmeld

26. november 2009

Honningblomst

Mine vejede 18 kg da de var 3 år, 4 år og 6½ år...

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Eva skriver:

Mine vejede 18 kg da de var 3 år, 4 år og 6½ år...

Hmmm hold da fast det var noget af en forskel troede alligevel ikke der kunne være SÅ stor spredning...
Hvornår flyttede de så over i næste str. stol?

Anmeld

26. november 2009

Valle81

TbCp skriver:

Hejsa

Asta har lige været til sundhedsplejeske,måler 115 cm og vejer lige under 18 kilo og er snart 6 år:0)

Skal siges at hun er meget spinkel,men meget muskuløs. Har altid været en streg i luften og ligget under kurve.

Christina

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Valle81 skriver:

Hejsa

Asta har lige været til sundhedsplejeske,måler 115 cm og vejer lige under 18 kilo og er snart 6 år:0)

Skal siges at hun er meget spinkel,men meget muskuløs. Har altid været en streg i luften og ligget under kurve.

Christina

Hvilken str. autostol sidder hun i?

Anmeld

26. november 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Hmmm hold da fast det var noget af en forskel troede alligevel ikke der kunne være SÅ stor spredning...
Hvornår flyttede de så over i næste str. stol?

Ja, der er meget forskel, men Jeppe er og var også lille...han var kun 110cm da han startede skole.

Bertram rykkede i anden stol da han lige var blevet 3 år, Konrad sidder stadig i den der hedder 9-20 kg og Jeppe han rykkede omkring de 4 år mener jeg, men ville nok den dag i dag have ladet ham sidde i stolen længere tid.

Knus..

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Er vist meget normalt det er omkring 3 års alderen. Vi skal have en ny til Emil, som er fra 9 kg og op . Vi har en der går til 18kg men nu syntes jeg han sidder dårligt i den.,

Øhm hun vejer kun 700g mere end Emil

Anmeld

26. november 2009

Valle81

TbCp skriver:

Hvilken str. autostol sidder hun i?

Hun sidder faktisk bare på sådan en selepude:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.