Wii dance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Rasmine

Nogen som har den?

Så lige en reklame for den igår...

Mette - nu med endnu et julegaveønske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Susan1978

nææ never heard of it.

men har active som jeg kun har brugt 2 gange..   total ringe.

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

Vi har en Fit, som vi fik i gave i juni. Kassen har aldrig været åben...

Den der dance, er sådan en rigtig én, hvor man skal have den der kontrol i hånden, og så lave dance moves, ser pisse sjovt ud.

Mette - som har et Toy Story mania spil, heller aldrig pakket ud

Anmeld

26. november 2009

Susan1978

så i øvrigt i Blockbuster at man kan få sådan et Hanna Motana spil hvor man selv er star og holder koncerter osv.. og tænkte at sådan et ville Ea helt sikkert synes var sjovt men bare ikke til en pris af 499,-

Anmeld

26. november 2009

Nadi

Nej har ikke det spil, men vil da gerne have det til samlingen  Vi venter nok bare med at købe det til de har det ude ved Dennis, så vi får 20% på det.

Vores fit har heller ikke været pakket ud endnu, men det skal jeg love dig for at den bliver når vi er kommet på plads.

Anmeld

26. november 2009

ka li ja

Susan1978 skriver:

så i øvrigt i Blockbuster at man kan få sådan et Hanna Motana spil hvor man selv er star og holder koncerter osv.. og tænkte at sådan et ville Ea helt sikkert synes var sjovt men bare ikke til en pris af 499,-

haha det ville moren også!!!

Anmeld

26. november 2009

..

Jeg så anmeldelse af det i Go' morgen Danmark. Jeg ønsker mig det alligevel ikke, syntes ikke det så særligt fedt ud, der stod nogen derinde og dansede til det. Troede ellers det var et super sjovt spil

Anmeld

27. november 2009

Nadi

Macrolf skriver:

Jeg så anmeldelse af det i Go' morgen Danmark. Jeg ønsker mig det alligevel ikke, syntes ikke det så særligt fedt ud, der stod nogen derinde og dansede til det. Troede ellers det var et super sjovt spil

Hvis det ikke lige var 12-årige piger de brugte som afprøvere, så havde det garanteret set mere sjovt ud

Anmeld

27. november 2009

..

Det kan du have en pointe i

- Hvis nogen køber det vil jeg meget gerne høre om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.