update på huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Nadi

Jeg synes endelig der er ved at ske fremskridt med huset nu! Muren er færdig med at lægge fliser og fuge på badeværelset, og det er bare blevet super godt  Vi har fået købt toilet og brusehovede. Så det vi mangler på badeværelset er vsak og spejl + div små ting.

Køkkenet skal vi bare godkende og købe og vi skal snakke med en af dem som har tegnet et forslag til os imorgen.

Her til aften var der så en elektriker og kigge på, hvordan vores el var, og hvordan det skal laves. Han kommer så igen på mandag og laver en masse.

I weekenden skal vi have arbejdsweekend, og der skal bare ske en masse! (Så kom frisk hvis ikke I har andre planer)

Jeg er simpelthen så lettet over at der endelig sker noget, synes det har været lang tid udenrvejs. Og nu tør jeg håbe på at vi ihvertfald bliver færdig med stueetagen inden Frida kommer til verden.

Nå bare lige et hus-update fra mig, skulle lige ud med min lettelse og glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Mary

Det lyder bare så lækkert  Dejligt at der sker en masse! Hvornår regner I så med at det er færdig? 

Anmeld

26. november 2009

Rasmine

Orv, det lyder fedt.

Der er bare ikke noget bedre end når man kan se der sker fremslridt, fremfor at bo i byggerod.

Inviterer du snart til hygge, så vi kan se slottet?

Anmeld

26. november 2009

Louise mortil4

Hvor er det bare dejligt at der endelig sker noget. På et tidspunkt får man bare nok at det byggeri. Detkunne da være super skønt hvis i ku tage under etagen i brug inden Frida melder sin ankomst.

P.S vi skal da se billeder efterhånden som i bliver færdig skal vi ikke??

Anmeld

26. november 2009

Nadi

Uh jeg ved ikke hvornår vi er færdige med det hele, det er jo alligevel et omfattende projekt. Men den måde vores lån er strikket sammen på, så har vi to år fra overtagelse til at det skal stå færdig. Så det skulle gerne være nogenlunde færdigt om 1½ år.

Jeg invitere jer alle til hygge så I kan se slottet, men lige nu er der lidt mere Askepot end prinsesse over vores boligforhold.

Jeg spammer jer for hårdt når det engang er færdig.

Anmeld

26. november 2009

ka li ja

fedt!!!! jeg glæder mig til at se før og efter billeder når det er færdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.