hvaaaa BM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2009

heaven

skal du ikke snart gøre Tut kunsten efter???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

birgittemarie

Jo tak. Jeg satser nu på i morgen. Da har husbond og jeg også 10-års kæreste jubilæums dag. Eller i dag, er det jo så...

Jeg er TRÆÆÆÆÆT af at være gravid nu!!!

Knus Birgitte

Anmeld

26. november 2009

Mary

Jaaa, kom nu så det kan blive min tur 

Anmeld

26. november 2009

Louise mortil4

ja hva se så lige at få gang i noget hva  Vi vil da se bliieder af små babyer igen, og læse fb om fantastiske fødsler og stolte storesøstre og brødre.

Anmeld

26. november 2009

linemus

Jamen, tillykke med dagen Vi har også sagt tillykke i dag, men det gør vi hver måned (det gælder om at være den første til at sige det) - den rigtige jubilæumsdag er først i januar. Er der tegn på en smutter inden midnat?

Line - som også er ved at være træt af at være gravid, men det er vist lidt for tidligt

Anmeld

26. november 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Jamen, tillykke med dagen Vi har også sagt tillykke i dag, men det gør vi hver måned (det gælder om at være den første til at sige det) - den rigtige jubilæumsdag er først i januar. Er der tegn på en smutter inden midnat?

Line - som også er ved at være træt af at være gravid, men det er vist lidt for tidligt

Tak og tillykke til jer også . Det er meget imponerende at I tillykker hver måned!

Jeg tror desværre ikke, at der sker noget i dag heller...

Knus Birgitte

Anmeld

26. november 2009

Lise

Men for sulans - det er da lidt tidligt at være utålmodig.... jojo, jeg forstår da, er selv utålmodig, men der kan vel sagtens gå et par uger eller hva'?  Hvornår i forhold til termin kom NMsen?

Lise - 25 hele uger henne idag

Anmeld

27. november 2009

birgittemarie

Ja, det er det måske nok... Men NM kom i dag 38 + 2, så jeg havde sat snuden op efter en endnu hurtigere baby denne gang. Det kunne jeg jo så bare have ladet være med.

Men jeg er mestensdels utålmodig nu, fordi jeg er så træt af at have blærebetændelse og ondt i lænden og være træt. Og fordi jeg har haft alle de plukve anfald, hvor jeg var sikker på, at der skete noget. Havde nemlig heller ingen plukveer overhovedet før NM's fødsel, så dem tager jeg selvfølgelig vældigt højtideligt, når de kommer...

Øv bøv, keder mig.

Knus B, som synes Lisen har en meeeeeget fin mave på profpiccen, hvis du ikke læste det engang i den lange statustråd

Anmeld

27. november 2009

Lise

birgittemarie skriver:

Ja, det er det måske nok... Men NM kom i dag 38 + 2, så jeg havde sat snuden op efter en endnu hurtigere baby denne gang. Det kunne jeg jo så bare have ladet være med.

Men jeg er mestensdels utålmodig nu, fordi jeg er så træt af at have blærebetændelse og ondt i lænden og være træt. Og fordi jeg har haft alle de plukve anfald, hvor jeg var sikker på, at der skete noget. Havde nemlig heller ingen plukveer overhovedet før NM's fødsel, så dem tager jeg selvfølgelig vældigt højtideligt, når de kommer...

Øv bøv, keder mig.

Knus B, som synes Lisen har en meeeeeget fin mave på profpiccen, hvis du ikke læste det engang i den lange statustråd

Jeg læste det godt, og taaaark

Jeg forventer også at lillebror kommer 38+3 ligesom Simon gjorde, så jeg kan sagtens følge dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.