at øge mælkeproduktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

moller84

Mammi ,,, skriver:

Velkommen i klubben  Jeg mangler stadig at tabe 10 kg og ligegyldigt hvor meget jeg løber el spiser rigtig kost taber jeg ikke 1 g ..  Jeg ammer og det er snart 8 mdr siden jeg har født .. Nogle siger at enkelte først taber sig efter endt amning og hormonerne er på plads igen ,,

Rart at vide jeg ikke er den eneste det ikke bare glider af på - og så kan man jo håbe det ryger af hen ad vejen senere som du skriver 's*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Mca<3

moller84 skriver:

Rart at vide jeg ikke er den eneste det ikke bare glider af på - og så kan man jo håbe det ryger af hen ad vejen senere som du skriver 's*

Du er bestemt ikke den eneste

Anmeld

27. november 2009

LouiseNielsen

Nu vil nogen måske hakke hovedet af mig.....

Men drik en halv nisseøl..... Også den anden halvdel imorgen!

Det råd fik min veninde da hun fik hendes datter for 10 år siden, hun gav den så virder til mig og jeg har givet den vider til en anden veninde, og jeg skal hilse dig at sige det har hjulpet på os.... Min veninde ringende til mig mandag og sagde at hun næsten ingen mælk havde mere, og jeg sagde så til hende som jeg har skrevet til dig. Besøgte hende så igår, og skal da lige hilse at sige der er sket noget, tror hun har mælk til hele Holstebro.....

Kram Louise 20+6

Anmeld

27. november 2009

moller84

Ja de andre har også opfordret til at drikke en hvidtøl hver aften til maden, og det sagde min svigermor så da jeg var derhjemme, at det havde hun godt hørt om var godt. Så det der vist ingen der hugger hovedet af dig for *s*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.