Du må endelig ikke sige at du ikke har nok, det gjorde jeg 1. gang og det endte med jeg kun ammede i 3½ mdr..... :-(
2. gang var jeg meget fokuseret på at der VAR nok... Og det var der:-) Brysterne føles med tiden slet ikke så spændte mere hele tiden, som de gør i starten....
Jeg tog hver dag igennem hele amningen 2. gang en hvidtøl til aftensmaden:-)
Jeg blev ramt af madforgiftning da min søn var 4 mdr og sad på toilettet op til 40 gange pr dag (ikke overdrevet!!) og mine babser var bare slappe og føltes helt tomme.... Jeg ringede til min veninde som er doula og ammerådgiver og vrææææælede for jeg var sikker på han ikke fik nok....
Hun sagde jeg bare skulle amme løs og så længe han ikke brokkede sig fik han nok.... Og han suttede og suttede, jeg ammede ekstremt meget i de dage og han brokkede sig overhovedet ikke....
Det tog mig 10 dage at komme over den forgiftning og lægen sagde det var fordi det lidt næring jeg holdt i mig gik til Milas... Derfor tog det min krop længere tid at komme sig....
Men jeg var bare SIKKER på det var slutningen på min amning, men er SÅ glad for jeg havde min veninde til at fortælle mig noget andet.... Og Milas blev ammet til han var 8½ mdr og selv sagde fra! :-)
SÅ HOLD VED!!! :-) Hvis du ingen brok og skrigeri får er det som regel tegn på alt er ok:-) Og drik en hvidtøl ind imellem:-)
Anmeld