Lidt pral :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Kaufie

Ja, William har simpelthen fået ros i dagplejen i dag - det må jeg da lige prale lidt med - når han nu stadig ikke kravler.... Efter 3 dage, hvor han har haft det som blommen i et æg blandt familie og venner og utallige trilleture med barnevognen, så var jeg noget spændt på at aflevere ham i dp idag - de skulle i legestue med 20 børn (gisp!!!) Men hans dpmor har rost ham til skyerne og ville nærmest ikke give slip på ham, da min mand kom for at hente idag. De andre dp'ere var vildt imponerede over så fint han klarer sig blandt de andre unger - den lille purk. Og han spiser bare så flot (og meget) og der er ingen bøvl med at få ham til at sove i barnevognen. Dp havde faktisk ikke hørt fra ham i legestuen - han sad bare og legede med de andre. Glæder mig helt til at aflevere ham i morgen, så jeg kan få samme smøre :-) Man kan jo ikke få nok af at folk roser ens lille dreng/pige... for der er godt nok ikke meget baby over dem mere..... Man bliver helt skruk.... KH Mette og William Englebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Joan ( Smallie )

Ihh hvor dejligt for dig Mette.

Det er SÅ fedt at at få ros, specielt når det kommer til de små.

Tllykke med det..

Joan

Anmeld

21. april 2008

bette

uhh håber også det kommer til at gå sådan når mikkel starter i dp.. kunne da være en skøn start...!
tillykke med det.. og ja du må meget gerne prale.. :P

Anmeld

21. april 2008

Juniors mor

Sikke dejligt at få at vide :D Der er da ikke noget bedre, end når nogle roser ens barn - kan godt forstå du er helt høj :D
Helle - der håber William Englebarn får endnu mere ros i morgen :D:D

Anmeld

21. april 2008

Lene76

som dagplejer er det osse dejligt at gi så dejlige nyheder videre..... men jeg er sikker på at William har vundet dperens hjerte (L)

Nu glæder jeg mig til at komme igang igen... men nu ska vi jo lige strejke fra på mandag..... så nu må vi se hvor længe vi ska gøre det...... men jeg ska først begynde igen efter planen den 4 aug.

Knus fra Lene

Anmeld

21. april 2008

Lene76

som dagplejer er det osse dejligt at gi så dejlige nyheder videre..... men jeg er sikker på at William har vundet dperens hjerte (L)

Nu glæder jeg mig til at komme igang igen... men nu ska vi jo lige strejke fra på mandag..... så nu må vi se hvor længe vi ska gøre det...... men jeg ska først begynde igen efter planen den 4 aug.

Knus fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.