Årets ups 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Kaufie

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Nadi

De var vist alle ups'ere, men jeg forstår ikke rigtig den med Karen på Youtube...

Anmeld

25. november 2009

Tynen

Ja, kald mig bare Bacon men jeg fatter overhovedet ikke pointen i den med Karen

Havde ikke overskuddet til at sætte mig ind i det da sagen var på sit højeste, men jeg kan slet ikke forstå hvad budskabet er, hvad "firmaet" fik ud af det og hvorfor dælan man skulle have lyst til at smide sin "bommert" af et engangsknald på youtube..

Har ikke set dem alle igennem endnu.. Men synes da den med Lotto-tallene var lidt pinlig

Anmeld

25. november 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Ja, kald mig bare Bacon men jeg fatter overhovedet ikke pointen i den med Karen

Havde ikke overskuddet til at sætte mig ind i det da sagen var på sit højeste, men jeg kan slet ikke forstå hvad budskabet er, hvad "firmaet" fik ud af det og hvorfor dælan man skulle have lyst til at smide sin "bommert" af et engangsknald på youtube..

Har ikke set dem alle igennem endnu.. Men synes da den med Lotto-tallene var lidt pinlig

Så vidt jeg forstod sagen, så var det en video visitdenmark lavede for at sætte fokus på Danmark... Passer det ikke for mig??

Anmeld

25. november 2009

Nadi

Ej det var jeg slet ikke klar over. Hvornår er dét sket?? For jeg fattede da minus af at visitDK direktøren skulle gå af. Var lige ved at tro han var faren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.