Kronisk feber, snot og pyl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Rasmine

Så måtte jeg IGEN hente den stakkels Rasmus fra vs. Med feber. Pyller. Træt. Røde kinder. Lidt rallende hoste... Det MÅ altså være de tænder?? Har haft feber on and off i nu en uge! Sjatsover 1 time her, og en time der. Vågner kl. lort om morgenen... Prøvede at ringe til lægen lige inden jeg kørte hen i vs. for at hente ham, men de HAVDE lukket. :'( Må prøve igen i morgen (Går igang med eksamensopgave kl. 9 i morgen, så må Lars tage 1. sygedag, hvis han stadig er dårlig) Æv æv, andre hvis unger har været igennem det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Lise

Øv Bøv - det lyder rigtig træls! Og nej, vi har ikke prøvet det samme... hosten er her dog - den kommer og går.

Men tænder er det nok ikke hvis det har varet en uge. dette fandt jeg på www.sygeboern.dk
"Er barnets temperaturen over 38,5ºC, eller er temperaturen forhøjet i mere end 2 dage, så skyldes det ikke at barnet får tænder - så har barnet en infektion."

Held og lykke med lille sølle Rapper og pøj pøj med opgaven!

Lise

Anmeld

21. april 2008

Kristina V

ja det samme her..Karoline har bare også kastet vildt op idag flere gange og flydedne afførring:( vildt synd for hende..

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Ku det være ørerne? Få det tjekket!

Marie

Anmeld

22. april 2008

Rasmine

Lise: Han har haft feber en aften/nat, og været super frisk dagen efter. Næste dag har han haft feber igen. Så han har ikke haft feber flere dage i træk. Han spiser og drikker godt, og er ikke sløv. Mega underligt. Skal have ringet til lægen nu. Marie: får lige tjekket ørerne hos lægen, har også mine bange anelser, heldigvis bliver han ikke ked, når han bliver lagt ned. Og han har heldigvis ikke kastet op, Kristina. Go' bedring med Karoline. Mette - som kl. 9 får udleveret sin eksamensopgave. +o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.