Ja altså... men mht bryster er det jo ikke kun maden, det er hyggen og trygheden i det hun kan lide og er afhængig af.
Det er så din opgave, at gøre hende uafhængig af brystet - hun har jo aldrig kendt til andet og har nok derfor svært ved, at tage flasken... og jeg tror slet ikke hun kan forstå, at du (som ellers altid fodrer hende med bryst) propper en flaske i munden på hende nu 6 mdr efter?
Der er det nok nemmere når de er mindre... demed er de jo også mindre bevidste omrking hvad det er - de skal bare have mad... hun har jo ikke kendt til andet end kombinationen af mad og tryghed/ tæthed og nærhed med mor. 
Ihh du må fortælle hvordan det går? 
Lige efter disse indlæg blev udvekslet, vågnede Celina fra sin middagslur.
Min mand kom hjem og jeg gav mig til at plapre løs....
Så han satte sig ind i stuen og jeg kom med en flaske til dem.
Det gik ikke sååå godt. Så jeg forsøgte at hælde mælken over på en anden flaske. Det gik lidt bedre.
Hun endte da med at slupre 50 ml. i sig
Men hun kom også op og var sulten. Og det var FAR der gav flaske, mens jeg forlod stuen. Det gik ikke SUPER godt, men det GIK!! Og det er jo et enormt fremskridt. Så MÅSKE ser det ud til, at det blive nytårsaften uden børn for mit vedkomne alligevel 
Hvis der ikke er andre tilstede end min mor, og en flaske mælk, og hun bliver sulten NOK, så skal hun vel nok få fundet ud af det før eller siden ..ikke?!
Jeg begynder at tro på, at det måske kan komme. Men at alt nyt bare tager lidt tid at finde ud af...
Måske var det "begynder-held" idag, og det ikke fungerer igen næste gang. Men det lod sig da gøre, at hun fik spist lidt.
50 ml. er jo ikke alverdens. Men fra ingenting før, er det jo ganske godt!
Hun fik lidt hvidlig skum op omkring munden, da hun bøvsede.
Hun gylper ellers aldrig, når jeg ammer hende. Så det må skyldes MME!?!
Nu vil jeg give flasken lidt ro, for hun ER JO IKKE FLASKEBARN!
Hun skal bare gøres så den ikke er alt for fremmed for hende, når hun skal passes ude, så jeg kan hygge mig og slappe af uden at skulle bekymre mig om, at hun kan få mad, mens jeg er væk.
Der er håb, tror jeg - måske.... Ihvertfald en smule succes med det idag.