Hyggelige morgener...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Rasmine

..er hvad vi har herhjemme de dage jeg har fri.

Står sent op, glor lidt morgenflimmer, bager boller, hænger over morgenmaden, og ungerne kommer først i bh/vs ved 10 tiden..

MEN det er ligesom om at man forstyrrer bh/vs, når man afleverer så sent. Idag var de feks startet med "samling/sanglege" i vs.

Pædagogerne siger da god morgen, men ét eller andet sted synes jeg de virkede irriterede over at vi kom ind, på trods af at vi var stille, og listede rundt.

Har I prøvet det?

Burde egentlig være ligeglad, det er jo med at nyde det mens de stadig går i bh/vs... Men på den anden side kan jeg godt se at det er forstyrrende...

Mette - delt i 2!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

ka li ja

ja jeg skal aflevere arthur inden 9 og alexander inden kvart i ti. men derfor syntes jeg nu ikke vi stresser alligevel. det er nu dejligt at gå lidt hjemme

Anmeld

25. november 2009

ivfmarie

vi skal aflevere inden 9 både i dp og bh.. Ellers kan de ikke rigtig planlægge noget...

Anmeld

25. november 2009

Nadi

Så længe pædagogerne ikke har sagt at de skal være der inden en bestemt tid synes jeg ikke de kan tillade sig at blive irriterede.

Tænker bare mere at det må være lidt træls for ungerne at de er gået igang når de bliver afleveret.

Anmeld

25. november 2009

Juniors mor

Vi skal aflevere inden 9.30 i vuggeren. Har faktisk fået brev med hjem om, at hvis børnene ikke er afleveret inden 9.30 kan vi risikere at komme til en låst vugger, fordi de så måske er taget på tur....! Hvis vi aftaller det i forvejen er det dog ok at aflevere senere........

Anmeld

25. november 2009

Susan1978

i vores børnehave vil de helst have børnene inden kl. 9, grundet de forskellige aktiviteter de laver, som de som regel planlægger at starte ved 930 tiden.

og hvis de skal på ture, skal børnene som regel være der 8:45, så der lige er lidt tid til at pakke dem og de får tøj på.

jeg tror også vores børnehave ville ha givet mig "blikket" hvis jeg først kom med den kl. 10.  

Men er dybt midsundelig på jeres morgener.

Anmeld

25. november 2009

Rasmine

Vi får sådan en månedsplan med hjem fra BH. Og er der nogle ture, eller feks. gymnastik, sørger jeg for at være der til tidenmed ungerne.

Men vs. har jo ikke nogle fastlagte ting på programmet, udover gymna om tirsdagen.

Jo altså, de har formiddagsmad, morgensamling og frokost kl. ca 10-10.30.

Tror lige jeg hellere må spørge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.