Kalaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

BK

ka li ja skriver:

tøser tror desværre ikke der er noget at krydse for alligevel

jeg er bange for jeg ikke kan starte på job nu alligevel. alting ramler og vi kan ikke finde ud af tingene på hjemme/børnefronten, og jeg har slet ingen overskud til at skulle starte nyt job nu. har tudet hele formiddagen siden jeg kom fra kommunen....

lort

Stort kram til dig...

Tænk først og fremmest på dig selv og dine børn... Lad være med at spekulere på arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

ka li ja

Klock skriver:

Stort kram til dig...

Tænk først og fremmest på dig selv og dine børn... Lad være med at spekulere på arbejde...

tak søde det er også det jeg er nået frem til

Anmeld

30. november 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

tøser tror desværre ikke der er noget at krydse for alligevel

jeg er bange for jeg ikke kan starte på job nu alligevel. alting ramler og vi kan ikke finde ud af tingene på hjemme/børnefronten, og jeg har slet ingen overskud til at skulle starte nyt job nu. har tudet hele formiddagen siden jeg kom fra kommunen....

lort

Åhr nej også! Altså ikke pga jobbet, for det skal nok ordne sig, når du kommer ovenpå igen, sweetheart. 

Er bare rigtig ked af at høre, at du er ked af det og tingene ramler.

Er I stadig hos din mor?

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

30. november 2009

..

Sikke noget pis! Føler med dig og for at det snart vender, at I kan få det til at spille og at du så kommer ovenpå igen!!

Anmeld

3. december 2009

Rasmine

Jahrmen, hva så der?

Kunne du ikke starte på deltid, eller noget?

Anmeld

3. december 2009

ka li ja

Mebach skriver:

Jahrmen, hva så der?

Kunne du ikke starte på deltid, eller noget?

jamen jeg er slet ikke klar til at starte nu. og jeg ved de har mega travlt her til jul. så jeg sagde til hende at jeg syntes hun skulle finde en anden for jeg avr ikke til at regne med lige pt... desværre med sådan ligger landet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.