Udeblevet menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2008

Mathilde

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Hej:)

Jeg har læst at ægl. er 10 til 14 dage efter første mens dag... Men at man ikke helt kan regne med det, da alle er forskellige og har forskellig cyklus..

(H)

Ægl. er IKKE efter mens, men FØR. Derfor kan man ikke bruge din vejledning hvis du feks har en cyklus på 32 dage.
Først får du ægl og så bliver ægget udstødt 12.14 dage EFTER ved mens.
Jeg havde ægl. på 18 dagen(ved cyklus på 32 dage) og så haved det ikke hjulpet meget med sex på 10. dagen..;)

Okay så lader jeg være med at kloge mere i det;)

Det var noget jeg læste på nettet, men kan ikke huske hvor det var. Jeg har nemlig set flere forskellige måder, man kan forsøge at tælle sig frem på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

gda

På NETBABY.DK kan du indtaste sidste mens dato, og perioden længe ex 28 dage. Så får du en liste over ægløsnings dage.

Hilsen Gitte, som er bruger begge steder :)

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Gitte D. Andersen skriver:

På NETBABY.DK kan du indtaste sidste mens dato, og perioden længe ex 28 dage. Så får du en liste over ægløsnings dage.

Hilsen Gitte, som er bruger begge steder :)

Ellers skal man bare udnytte situationen og have en masse skøn sex..;) Gjorde vi og der har været gevinst i første hug alle tre gange..(den første tæller dog ikke rigtig med)
Knus..

Anmeld

21. april 2008

Natascha

Tak for alle de gode råd...
i er bare så søde herinde.... :D
(H)

Anmeld

21. april 2008

Pia.

Er ikke fyldt med gode råd, men vil lige ønske dig velkommen til denne helt fantastiske side. Den er fyldt med søde mennesker...;):)

Knus fra Pia

Anmeld

21. april 2008

SaNiNa

Hej Natascha...

Har vist ikke rigtig mere at sige som de andre ikke har sagt...
Håber snart der er tusser i basinet...

Håber du bliver glad for at være her..

(H) Sanne

Anmeld

22. april 2008

82Miraklet

Hej natascha

du kan købe billige teste både ægløsning graviditet osv på www.billig-teste.dk

hvor længe har du taget p-piller og kom din menstryation regelmæssigt inden du begyndte på dem ??

Jeg fik nemlig min menstruation 1. gang efter jeg smed p-pillerne og derefter kom den ikke for 1 1/2 år efter, men man har så funder grunden og det er PCO, men nu kender jeg jo slet ikket il dit forløb..

(H) Maria

Anmeld

22. april 2008

Natascha

Hej maria
tak for linket...
jeg har taget p-piller i ca. 10 år, så det er klart at kroppen først skal vende sig til at tænke selv igen...
min menses kom også første gang efter jeg havde smidt pillerne, men udeblev der efter 3 gange, men er gudskelov kommet igen, så nu håber jeg bare at der er bid....

(H) Natascha

Anmeld

9. maj 2008

Natascha

Hvor lang kan 1 cyklus være...
Synes det er lidt underligt hvis min skulle springe over igen... og nu er det 37 dage siden min mens var der sidst...
(?)(?) er lidt meget forvirret ang. min krop og graviditet... der må for f..... da snart ske noget...>(>(

HJÆLP (?)>((?)
-(H)Natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.