Udeblevet menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.535 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Natascha

Hej allesammen
Er ny bruger takket været Mathilde... :D
Mit spørgsmål er om der er andre der har stået i den situation at menstruatinen kom første gang efter at man havde smidt p-pillerne, og dernæst udeblev 3 gange... blev virkelig deprimeret over det for følte bare at alle grinede af mig når jeg spurgte om det kunne være normalt... men nu er det kommet igen, og kæresten og jeg er gået i trænings lejr... men kan jeg så være uheldig at den igen udeblir eller kan jeg regne med at nu er min krop normal... og der kommer gevindst næste gang...? :)

Glæder mig helt vildt til at blive mor...(L)

-Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Honningblomst

hej og velkommen til...
Desværre er der vidst ikke rigtig noget entydligt svar på dit spørgsmål.
Nogle oplever det ene og andre noget andet.
Begynd evt at tage ægl.tests, så kan du jo se om du har ædl. og har du det, ja så kan du blive gravid.
held og lykke..
Eva

Anmeld

21. april 2008

Natascha

Hej Eva :)
Tak for rådet... har prøveet det med at tælle mig frem til hvornår det muligvis kunne være der var størst chance...
Er det ikke noget med 14 dage fra første dags menses så har man ægløsning....?
-Natascha

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Det kan være svært at tælle sig frem til...og ægl. kommer før mens skal du huske. Jeg har læst mig til at ægl. er 12-14 dage før næste mens.
Så det er ikke helt rigtigt det du troede og du bliver ikke gravid hvis du feks har en lang cyklus og går ud fra 14 dage efter mens.:(
knus..

Anmeld

21. april 2008

Mathilde

Hej:)

Jeg har læst at ægl. er 10 til 14 dage efter første mens dag... Men at man ikke helt kan regne med det, da alle er forskellige og har forskellig cyklus..

(H)

Anmeld

21. april 2008

Natascha

Tak
Jeg prøver og ser tiden an... ellers går jeg ned og køber ægl. teste og så må det da virke... :D
(H) Natascha

Anmeld

21. april 2008

Mathilde

Har faktisk lige været på apoteket og så, at 7 stk koster 220kr...
Men jeg er ret sikker på at du kan bestille dem billigere på nettet. Skal nok lige se om jeg kan finde siden til dig:)

(H)Mathilde

Anmeld

21. april 2008

Natascha

Takker søde...
Håber bare at det lykkedes denne gang ellers stiller jeg mig på hovedet næste gang, så jeg er sikker på at hans dyrebare dråber blir hvor de skal....
(H) Natascha

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Hej:)

Jeg har læst at ægl. er 10 til 14 dage efter første mens dag... Men at man ikke helt kan regne med det, da alle er forskellige og har forskellig cyklus..

(H)

Ægl. er IKKE efter mens, men FØR. Derfor kan man ikke bruge din vejledning hvis du feks har en cyklus på 32 dage.
Først får du ægl og så bliver ægget udstødt 12.14 dage EFTER ved mens.
Jeg havde ægl. på 18 dagen(ved cyklus på 32 dage) og så haved det ikke hjulpet meget med sex på 10. dagen..;)

Anmeld

21. april 2008

Natascha

Det er da rigtig nok...
Det bedste ville nok bare være og hygge sig lidt i ny og næ, så sker der vel mest... :D
Sex er ikke og kæmpe sig af :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.