Nogen der vil være med...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Rasmine

Til at nisse hinanden?

Så kunne vi sende hinanden vores adresser (i PB naturligvis)

Og så nisser vi hinanden i december måned? Uden vi ved hvem som nisser hinanden...

Kom frisk, det bliver sjau!

Mette - på deltid nærmest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

BK

Det kunne da være rigtigt sjovt tror jeg, for jeg har ikke den fjerneste idé om hvad det nøjagtig går ud på... Skal man drille hinanden eller være søde eller hvordan???

Anmeld

24. november 2009

Kaufie

Vil gerne være med - men skal lige have forklaret reglerne.....

Kender legen fra skoleklasser eller på virksomhed..... men pr post??

Anmeld

24. november 2009

Anja

Er da frisk, men nisseri per post ?? Hvordan ??

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Ehm undskyld damer.

Det var vist en and.

Er vist fysisk umuligt?

Man kan jo ligesom se hvis brevet er fra Downtown Hvidovre, eller Verdens Navle Viborg.

Anmeld

24. november 2009

BK

Det har du jo ret for det stor jo da på konvesutten...

Anmeld

24. november 2009

Helle30

Jeg er helt og aldeles med. Det er noget af det værste ved ikke at være i job i december md. Der er så meget nisseri og div. konkurrencer på min arbejdsplads, som jeg ikke kan være med til.

Men der er jo noget admin. ved at få delt nissevenner ud. Det kan næsten kun gå ordentligt op, hvis én der ikke vil være med, vil stå for at fordele os. Jeg forestiller mig, at man sender sit navn/adresse i en frankeret (åben) kuvert i en frankeret kuvert (ja x2) til den vedkommende, der vil stå for at "kende sandheden" og holde mund i hele december (det kan jo også møde sine vanskeligheder). Som afsender på den yderste kuvert skriver man bare sit brugernavn. Admin skriver så en anden deltagers navn + adresse på den inderste kuvert, lukker den og sender den.

Er det modtaget? Eller har andre et bedre bud? Bacon?

- Helle - helt oplivet ved tanken om, at jeg alligevel kan få lov at være nisse i år

Anmeld

24. november 2009

Helle30

Mebach skriver:

Ehm undskyld damer.

Det var vist en and.

Er vist fysisk umuligt?

Man kan jo ligesom se hvis brevet er fra Downtown Hvidovre, eller Verdens Navle Viborg.

Næh... Der står én eller anden landsdels postcenter. - Ikke selve byen. Det er mange år siden. - Man kan vel også lave telefonfis eller oprette en morsom e-mailkonto til formålet. Hey! man kunne være så frisk, at man på vejen hjem fra tante Oda kørte forbi og hældte 5 kg kokosmel ind ad brevsprækken? Hvem ved, om vi ellers får hvid jul?

- Helle - synes ikke, det er nogen and

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Jamen, godt så... I'm innnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!

Hvilken uvildig person vil fordele gækkerierne?

Det er vel det eneste personen skal gøre ikke?

-Ellers tager det da vist for meget tid?

Anmeld

24. november 2009

BK

ME TOOO

Jeg vil også... Men skal der være noget i de konvelutter??? Eller er det bare en tom konvesut???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.