malou skriver:
tror altså ikke i er ved at glide fra hinanden. Mener bare der nok er perioder i ens liv hvor man er mere sig selv... det skal nok gå.. i er jo stadig tætte skriver du lidt længere oppe... det skal nok gå søde... det er jeg sikker på...
p.s. min kæreste spiller et spil der hedder left 4 dead også med hørebøffer på og sidder og råber og skriger... må da indrømme det sagtens kan blive formeget.... men så brokker jeg mig bare.. siger at i aftem SKAL computeren være slukket.... om omvendt... så elsker jeg jo min tid på baby.dk.. så vi står nok lige... smiler
knus malou
Hvor er du bare sød, tusind tak..
Har tænkt meget på om vi er ved at glide fra hinanden, men det føler jeg bare slet ikke vi er. Vi tilbringer bare mindre tid med hinanden, end tidligere.
Men må jo bare få ham til at forstå at jeg savner ham og at det kan være lige så sjovt / hyggeligt at være sammen med mig.
Han sagde også til mig idag at det han elsker mest er at gå tur med mig
Aww... så det må vi til at blive lidt bedre til 
Men ja, det der med at have computeren slukket som du siger du beder kæresten om ind imellem, er måske ikke en dårlig idé... Overvejer om det kunne være en idé at lave en dag iugen hvor vi holder comp.fri aften?
Med undtagelser selvfølgelig. Hvis man bare har brug for at slappe af, er det jo det, eller en af os arbejder.
Men bare som vejledende... Eller er det en dum idé syntes du?
Anmeld