Ser aldrig kæresten :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

Jamen vi har fast hver aften når ungerne er i seng så har vi "alene-tid" med hver sin pc. og derefter har vi kærestetid hvor vi putter i sofaen... Så vi har har kæreste tid hver aften fast (med mindre han arbejder aften - som han går måske en uge ud af en måned)

Hvor dejligt

Sådan har det også været med os, det med at vi sad lige og slappede af med hver sin pc og så var sammen og stenede lidt tv eller fandt en film.

Det er super dejligt. Og hvor er det bare skønt i stadig har det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

TbCp

Anonym skriver:

Min kæreste er nærmest groet fast på sit kontor. Han sidder deroppe når jeg er på arbejde (arbejder hjemmefra) Så sidder han der når jeg kommer hjem og indtil vi går i seng.

Sådan er det næsten hver dag, han kommer lige ned og ser en film ind imellem, men ellers trækker han sig tilbage til kontoret

Savner ham sådan og ved ikke hvordan jeg får ham ned og er sammen med dyerne og jeg.

Vi elsker hinanden.. Og han sidder og arbejder om dagen når jeg ikke er hjemme, og ellers spiller han bare.

Andre af jer der har oplevet / oplever det?

Jeg har lavet en afstemning for at se hvor mange andre der ønsker mere tid med sin partner - blot for ikke at føle mig helt alene...

Min mand arbejder også rigtig meget og vi arbejder begge hjemmefra, men.... Vi spiser altid middagsmad sammen og bruger noget tid der. Når Liva er puttet om aftenen går jeg ofte ned til ham med min bærbare så har vi noget tid sammen der selvom han måske skal arbejde. Så småsnakker vi lidt det synes jeg er rigtig hyggeligt

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Min mand arbejder også rigtig meget og vi arbejder begge hjemmefra, men.... Vi spiser altid middagsmad sammen og bruger noget tid der. Når Liva er puttet om aftenen går jeg ofte ned til ham med min bærbare så har vi noget tid sammen der selvom han måske skal arbejde. Så småsnakker vi lidt det synes jeg er rigtig hyggeligt

Hvor dejligt i kan spise middagsmad sammwn

Ville også gerne tage den bærbare med op til ham og hyggesnakke. Men hans spil er sådan noget rollespil (tror jeg det hedder) hvor de snakker heletiden. Så han har skruet meget op og skal følge med og kan ikke så godt lytte på mig..

Anmeld

24. november 2009

Mor.sander

har stemt nej, da vi bruger masser af tid sammen ellers tager vi os tid til det

Anmeld

24. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Næ jeg ser ham den mængde jeg behøver. Han har også haft et arbejde med meget lange dage, men sådan har det været de 12 år vi har været sammen. Nu er han desværre blevet fyret (første ledighedsdag i går) så jeg skal nok få for meget inden året er omme

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

Klager heller ikke

Men ellers er vi gode til at bruge weekenderne sammen som familie.

Hvor længe har i været sammen?

Ville jeg også smadder gerne, men er svært også at udfylde weekenderne, når der ikke er penge eller børn man kan lave ture med...

Man kan gå tur, handle ind, se en film... hm... Idet ingen af os har venner er det svært..

Vi har været sammen officielt 2 år men ellers 3 år...

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

Hold da op og i er allerede ved at glide fra hinanden?

Håber i finder en løsning...

Glide fra hinanden... Jah... det er vi vel.. vi bruger i hvert fald ikke meget tid sammen længere. Selvom vi er tætte når vi putter og snakker...

Men tak, håber også vi finder en løsning...

Anmeld

25. november 2009

malou

Anonym skriver:

Glide fra hinanden... Jah... det er vi vel.. vi bruger i hvert fald ikke meget tid sammen længere. Selvom vi er tætte når vi putter og snakker...

Men tak, håber også vi finder en løsning...

tror altså ikke i er ved at glide fra hinanden. Mener bare der nok er perioder i ens liv hvor man er mere sig selv... det skal nok gå.. i er jo stadig tætte skriver du lidt længere oppe... det skal nok gå søde... det er jeg sikker på...

p.s. min kæreste spiller et spil der hedder left 4 dead også med hørebøffer på og sidder og råber og skriger... må da indrømme det sagtens kan blive formeget.... men så brokker jeg mig bare.. siger at i aftem SKAL computeren være slukket.... om omvendt... så elsker jeg jo min tid på baby.dk.. så vi står nok lige... smiler

knus malou

Anmeld

25. november 2009

Lone Jakobsen

jeg har stemt nej.... men ku godt bruge mere "rigtigt" tid med ham....vi sidder ofte bare hver for sig.

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

tror altså ikke i er ved at glide fra hinanden. Mener bare der nok er perioder i ens liv hvor man er mere sig selv... det skal nok gå.. i er jo stadig tætte skriver du lidt længere oppe... det skal nok gå søde... det er jeg sikker på...

p.s. min kæreste spiller et spil der hedder left 4 dead også med hørebøffer på og sidder og råber og skriger... må da indrømme det sagtens kan blive formeget.... men så brokker jeg mig bare.. siger at i aftem SKAL computeren være slukket.... om omvendt... så elsker jeg jo min tid på baby.dk.. så vi står nok lige... smiler

knus malou

Hvor er du bare sød, tusind tak..

Har tænkt meget på om vi er ved at glide fra hinanden, men det føler jeg bare slet ikke vi er. Vi tilbringer bare mindre tid med hinanden, end tidligere.

Men må jo bare få ham til at forstå at jeg savner ham og at det kan være lige så sjovt / hyggeligt at være sammen med mig.

Han sagde også til mig idag at det han elsker mest er at gå tur med mig Aww... så det må vi til at blive lidt bedre til

Men ja, det der med at have computeren slukket som du siger du beder kæresten om ind imellem, er måske ikke en dårlig idé... Overvejer om det kunne være en idé at lave en dag iugen hvor vi holder comp.fri aften?

Med undtagelser selvfølgelig. Hvis man bare har brug for at slappe af, er det jo det, eller en af os arbejder.

Men bare som vejledende... Eller er det en dum idé syntes du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.