Årh det lyder da træls hva.... kan du ikke sige til ham at du savner ham?? Foreslå ham at gå en tur... gør noget??
Jeg har svaret nej i din afstemning...- jeg har det fint med den tid Dennis og jeg har... men vi elsker også tiden hver for sig og nyder så hinanden meget intenst når vi putter osv...- men jeg kan sagtens føle et savn når han ikke er hjemme... som f.eks i aften...
knus malou
Han ved godt jeg savner ham.. men ja.. det ændre desværre intet..
Foreslår ofte en tur - gjorde vi førhen.. Men han gider ikke længere.
Foreslår at lave noget samme, spille brætspil, kort (men han gider ikke rigtig alm. spil), ps2 (som han før var så glad for..)
Jeg måtte tale til hans dårlige samvittighed forleden, for at vi kunne lave lidt juledekoration sammen. Det var simpelthen så hyggeligt. Han forslog at han gik over og købte kakao og vi gik en tur, sammen med hunden, og fandt tind til dekorationerne.
Han nød det jo, men ved at næste gang siger han nok nej igen 
Førhen havde jeg en kæreste jeg var meget aktiv med. Og er generelt en meget social person. Men det er han ikke
Han har ingen venner og vil ingen have selvom folk gerne vil snakke. Jeg er flyttet over til ham, og har derfor ingen her, hvilket er enormt hårdt. Jeg savner den genspeljning og bekræftigelse man får af sine venner, at bare sidde og hygge og grine..
Man bliver sq så deprimeret af det her..
Guderne skal vide at jeg forsøger igennem arbejde men er virkelig svært 
Vi nød at have nogle dage om ugen hvor vi begge sad ved hver vores computer eller den ene ved tv - Alenetidtil at gøre hvad man havde lyst til. Det er dejligt med lidt rum... Men ikke hver dag og ikke engang 1-2 timer sammen dagligt..
Anmeld