Ser aldrig kæresten :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ønsker du mere tid med din partner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.294 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Anonym trådstarter

Min kæreste er nærmest groet fast på sit kontor. Han sidder deroppe når jeg er på arbejde (arbejder hjemmefra) Så sidder han der når jeg kommer hjem og indtil vi går i seng.

Sådan er det næsten hver dag, han kommer lige ned og ser en film ind imellem, men ellers trækker han sig tilbage til kontoret

Savner ham sådan og ved ikke hvordan jeg får ham ned og er sammen med dyerne og jeg.

Vi elsker hinanden.. Og han sidder og arbejder om dagen når jeg ikke er hjemme, og ellers spiller han bare.

Andre af jer der har oplevet / oplever det?

Jeg har lavet en afstemning for at se hvor mange andre der ønsker mere tid med sin partner - blot for ikke at føle mig helt alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

malou

Årh det lyder da træls hva.... kan du ikke sige til ham at du savner ham?? Foreslå ham at gå en tur... gør noget??

Jeg har svaret nej i din afstemning...- jeg har det fint med den tid Dennis og jeg har... men vi elsker også tiden hver for sig og nyder så hinanden meget intenst når vi putter osv...- men jeg kan sagtens føle et savn når han ikke er hjemme... som f.eks i aften...

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

Årh det lyder da træls hva.... kan du ikke sige til ham at du savner ham?? Foreslå ham at gå en tur... gør noget??

Jeg har svaret nej i din afstemning...- jeg har det fint med den tid Dennis og jeg har... men vi elsker også tiden hver for sig og nyder så hinanden meget intenst når vi putter osv...- men jeg kan sagtens føle et savn når han ikke er hjemme... som f.eks i aften...

knus malou

Han ved godt jeg savner ham.. men ja.. det ændre desværre intet..

Foreslår ofte en tur - gjorde vi førhen.. Men han gider ikke længere.

Foreslår at lave noget samme, spille brætspil, kort (men han gider ikke rigtig alm. spil), ps2 (som han før var så glad for..)

Jeg måtte tale til hans dårlige samvittighed forleden, for at vi kunne lave lidt juledekoration sammen. Det var simpelthen så hyggeligt. Han forslog at han gik over og købte kakao og vi gik en tur, sammen med hunden, og fandt tind til dekorationerne.

Han nød det jo, men ved at næste gang siger han nok nej igen

Førhen havde jeg en kæreste jeg var meget aktiv med. Og er generelt en meget social person. Men det er han ikke Han har ingen venner og vil ingen have selvom folk gerne vil snakke. Jeg er flyttet over til ham, og har derfor ingen her, hvilket er enormt hårdt. Jeg savner den genspeljning og bekræftigelse man får af sine venner, at bare sidde og hygge og grine.. Man bliver sq så deprimeret af det her..

Guderne skal vide at jeg forsøger igennem arbejde men er virkelig svært

Vi nød at have nogle dage om ugen hvor vi begge sad ved hver vores computer eller den ene ved tv - Alenetidtil at gøre hvad man havde lyst til. Det er dejligt med lidt rum... Men ikke hver dag og ikke engang 1-2 timer sammen dagligt..

Anmeld

24. november 2009

malou

Anonym skriver:

Foreslår at lave noget samme, spille brætspil, kort, ps2 (som før var så glad for..)

Jeg måtte tale til hans dårlige samvittighed for at vi kunne lave lidt juledekoration sammen. Det var simpelthen så hyggeligt. Han forslog at han gik over og købte kakao og vi gik en tur, sammen med hunden, og fandt tind til dekorationerne.

Førhen havde jeg en kæreste jeg var meget aktiv med. Og er generelt en meget social person. Men det er han ikke Han har ingen venner og vil ingen have selvom folk gerne vil snakke. Jeg er flyttet over til ham, og har derfor ingen her, hvilket er enormt hårdt. Jeg savner den genspeljning og bekræftigelse man får af sine venner, at bare sidde og hygge og grine.. Man bliver sq så deprimeret af det her..

Vi nød at have nogle dage om ugen hvor vi begge sad ved hver vores computer eller den ene ved tv - men alenetiden til at gøre hvad man havde lyst til. Det er dejligt med lidt rum... Men ikke hver dag og ikke engang 1-2 timer sammen dagligt..

det er jeg ked af at høre... det må være ganske frustrerende...- det er jo ikke særlig opmuntrerende at man nærmest skal tvinge kæresten til at være sammen med en...- kan du ikke komme til at afmelde jeres internet for en stund... griner ej spøj til side... jeg ved selv at det kan være svært at komme op af det hul... men ved også at Dennis og jeg ofte også går i en slags hi her om vinteren... der er det hele jo mørkt og gråt... men klart.. så burde man jo bare ligge og putte det mere under dynen sammen i sofaen... hmmm håber du finder en løsning..

knus til dig

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

det er jeg ked af at høre... det må være ganske frustrerende...- det er jo ikke særlig opmuntrerende at man nærmest skal tvinge kæresten til at være sammen med en...- kan du ikke komme til at afmelde jeres internet for en stund... griner ej spøj til side... jeg ved selv at det kan være svært at komme op af det hul... men ved også at Dennis og jeg ofte også går i en slags hi her om vinteren... der er det hele jo mørkt og gråt... men klart.. så burde man jo bare ligge og putte det mere under dynen sammen i sofaen... hmmm håber du finder en løsning..

knus til dig

Tak for de opmuntrende ord Malou..

Håber også tingene løser sig - ved dog slet ikke hvad jeg skal stille op.

Tja.. han er god til computere så den går nok ikke

Tja.. vi hyggede sidst i søndags, så det er jo ikke så længe siden, men ja, var fordi han havde drømt at han ville ende op helt alene. Så han havde det ikke så godt.

Og ja, før det kan jeg ikke huske hvornår vi sidst havde en hyggedag / aften.

Men når du har lyst til en hyggedag/aften med kæresten, hvad gør du så? Og hvad hygger i jer med?

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

Nej, syntes vi er gode til at bruge tid sammen...

Hvor dejligt for jer

Hvor meget tilbringer i sammen?

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

Han ved godt jeg savner ham.. men ja.. det ændre desværre intet..

Foreslår at lave noget samme, spille brætspil, kort (men han gider ikke rigtig alm. spil), ps2 (som han før var så glad for..)

Jeg måtte tale til hans dårlige samvittighed forleden, for at vi kunne lave lidt juledekoration sammen. Det var simpelthen så hyggeligt. Han forslog at han gik over og købte kakao og vi gik en tur, sammen med hunden, og fandt tind til dekorationerne.

Han nød det jo, men ved at næste gang siger han nok nej igen

Vi nød at have nogle dage om ugen hvor vi begge sad ved hver vores computer eller den ene ved tv - Alenetidtil at gøre hvad man havde lyst til. Det er dejligt med lidt rum... Men ikke hver dag og ikke engang 1-2 timer sammen dagligt..

hov forkert indlæ jeg ville citere!

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

malou skriver:

knus malou

Ja sådan har jeg det også nogle gange kunne jeg da også at se ham andre steder, men det syntes jeg egentligt vi er ok gode til for eks næste weekend så tager min mor ungerne så bare det at kunne være alene hjemme uden børn er hygge.. det kan sagtens dække min behov

Anmeld

24. november 2009

malou

Anonym skriver:

Tak for de opmuntrende ord Malou..

Håber også tingene løser sig - ved dog slet ikke hvad jeg skal stille op.

Tja.. han er god til computere så den går nok ikke

Tja.. vi hyggede sidst i søndags, så det er jo ikke så længe siden, men ja, var fordi han havde drømt at han ville ende op helt alene. Så han havde det ikke så godt.

Og ja, før det kan jeg ikke huske hvornår vi sidst havde en hyggedag / aften.

Men når du har lyst til en hyggedag/aften med kæresten, hvad gør du så? Og hvad hygger i jer med?

Jeg har nok ikke været så god til at arrangere efter vi har fået Victor. Der er det sgu Dennis der kommer hjem med gode bøffer og rødvin. Vi elsker at se film.. kan sagtens se 3-4 stk i træk. - Vi er også gode til at gå sammen med hundene.. så smider vi dem ind i bilen med klapvognen og kører ud i skoven.. det har vi ALTID gjort. Det er skønt med frisk luft og her er meget smukt i Skåne  Vi har været gode til at gå i karbad sammen.. sterinlys på kanten og en iskold hvidvin og en smule musik i baggrunden o min næste tanke er at booke et hotelophold med 1 enkelt overnatning.. 3 retters gourmet middag og så ellers godt med hygge i noget wellness sammen....og igen.. masser af god vin. Vi tog også et smut til Oslo på DFDS i Maj.. det var første gang vi var alene uden vores søn (men kan ikke anbefale turen selvom det var skønt bare at være ham og mig)- Jeg kysser ham forresten også tit... når han bare sidder der og ser dejlig ud... så får han lige en møsser og et lille smil....- åh håber sgu du finder ud af at hive ham op af støvet... hvorlænge har I været sammen?

knus

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg har nok ikke været så god til at arrangere efter vi har fået Victor. Der er det sgu Dennis der kommer hjem med gode bøffer og rødvin. Vi elsker at se film.. kan sagtens se 3-4 stk i træk. - Vi er også gode til at gå sammen med hundene.. så smider vi dem ind i bilen med klapvognen og kører ud i skoven.. det har vi ALTID gjort. Det er skønt med frisk luft og her er meget smukt i Skåne  Vi har været gode til at gå i karbad sammen.. sterinlys på kanten og en iskold hvidvin og en smule musik i baggrunden o min næste tanke er at booke et hotelophold med 1 enkelt overnatning.. 3 retters gourmet middag og så ellers godt med hygge i noget wellness sammen....og igen.. masser af god vin. Vi tog også et smut til Oslo på DFDS i Maj.. det var første gang vi var alene uden vores søn (men kan ikke anbefale turen selvom det var skønt bare at være ham og mig)- Jeg kysser ham forresten også tit... når han bare sidder der og ser dejlig ud... så får han lige en møsser og et lille smil....- åh håber sgu du finder ud af at hive ham op af støvet... hvorlænge har I været sammen?

knus

Snart 2 år, officielt.. Men 3 år ialt..

Gør vi også altid. Lige et klap i røven, en kys i nakken og går ofte op på hans kontor og giver ham et kys og siger at han ser dejlig ud - eller kåber hans yndlingsslik og kommer op med når jeg kommer hjem, og siger nu må han rigtig hygge sig osv.

Desværre har vi ikke rigtig penge at bruge af. Men har dog fået bio-biletter af svigermor som vi glæder os til at bruge.

Vi bor udenfor byen, så her er meget mørkt om aftenen og ja, byen består næsten kun af et kryds og så er der store veje, så er ikke de store muligheder.. Men forsøger da at få ham med alligevel

Det er så svært, for vi elsker hinanden. Han græd virkelig inderligt den nat han drømte han var alene og ville ikke miste mig. Så jeg er slet ikke i tvivl om at han holder af mig og ønsker at være sammen med mig..

Hvor lyder i bare til at have det dejligt sammen, det er simpelthen vidunderligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.