Tøser, husk nu fest d. 21.06!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Ny mor

Husk at sætte kryds i kalenderen d. 21.06, og til jer der tøver, kom nuuuuu!!! Det var kanon sjovt hos Loggi, og bliver det helt sikkert igen :)) Og Danmark er altså ikke større end at man kan køre fra nord til syd indenfor rimeligt tid ;)

Susan, Helle30 og mig snakker snart sammen om hvordan og hvorledes og i vil blive opdateret snarest derefter!!!!

knus Birgitte (som håber at se jer ALLE!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

MrsMartens

Hvad er det lige jeg er gået glip af???
(?)

Anmeld

21. april 2008

ivfmarie

Jeg har faktisk netop i dag tænkt på Sydhavspartyet! Og jeg glæder mig. Jeg håber at der kommer mange mange mange dejlig tøser med.

Marie

Anmeld

21. april 2008

ivfmarie

MrsMartens skriver:

(?)

Sydhavsparty. På Falster hjemme hos Techno-mom. Det er uden unger og der skal drikkes og danses, og spises og drikkes... og drikkes og drikkes... og snakkes og grines.. og drikkes lidt mere!

Marie - helt i feststemning nu!

Anmeld

21. april 2008

Ny mor

MrsMartens skriver:

(?)

Du skal til fest, ha, ha. I feb var vi til fest hos Loggi i Nordjylland - nu er det sommerfest på Falster for så mange jul07 mødre som muligt :D

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

du må godt nok være dum hvis du tror jeg ikke har sat mit fede kryds for 100 år siden...og jeg glæder mig til at møde jer, og håber martens kommer med, og glæder mig til at hilse på b.la hunni som jeg snakker meget med, men som ikke var med her...i kan tro jeg kommer...lol...i skal ikke kunne se min røv for skosåler ned gennem landet...PARTYYYYYYYYYYYY......

Anmeld

21. april 2008

MrsMartens

Lyder spændene!!!!

Men vi kigger lige på det... der er en uge inden vi skal på ferie, så finanserne er nok ikke liiiige så store på det tidspunkt!!!

Hvordan ser det ud med overnatning osv??

Anmeld

21. april 2008

Lise

Jeg har jo også sat et kæmpe kryds i kalenderen... men er inviteret til polterabend samme dag... er i tvivl - det er en veninde der skal giftes, men hun er lidt perifær (kender hende gennem skole og har været i læsegruppe med hende i to år), og jeg skal, så vidt jeg ved, IKKE med til brylluppet... vil egentlig gerne med til denne polterabend, men min kæreste siger at det er dårlig stil at komme til et polterabend hvor man ikke er inviteret til brylluppet, da det kan sætte bruden i et dårligt lys... Nogen der kender reglerne?

Det var et sidespring!

Lise - der måske dukker op på Falster

Anmeld

21. april 2008

ivfmarie

Lise skriver:

...at det er dårlig stil at komme til et polterabend hvor man ikke er inviteret til brylluppet, da det kan sætte bruden i et dårligt lys... Nogen der kender reglerne?

Jeg kender reglerne... Det er strengt forbudt at komme til polterabend den 21. juni 2008, med mindre man selv skal giftes, eller er 1. brudepige ;)

Come on, Lise!!! Du SKAAAL da med - vi skal sgu genoptage vores hede snaveri (L)

Marie - der VIL se Lise til sydhavsparty

Anmeld

21. april 2008

Lise

Ååårh, så til helvede med polterabend - jeg kommer til FEEEEEST :))

...tror jeg i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.