hmmm, altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Loggidut

det er mega underligt, at man har en klar fornemmelse af hvem hinandens børn er...ha ha...

når tecnomom skriver om marius, drøner der lige et billede ind på nethinden af ham...eller når kalaha skriver om Arthur eller Alexander...ja så ved man også hvem de er...det er altså underligt...tror dælme vi hænger for meget ud her...ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

det er mega underligt, at man har en klar fornemmelse af hvem hinandens børn er...ha ha...

når tecnomom skriver om marius, drøner der lige et billede ind på nethinden af ham...eller når kalaha skriver om Arthur eller Alexander...ja så ved man også hvem de er...det er altså underligt...tror dælme vi hænger for meget ud her...ha ha

Ja, det er sku´underligt - jeg tror også jeg ved lige hvordan Tif er, ha, ha!!! Ja, vi er vist ved at blive lidt nørdede 8D

Anmeld

21. april 2008

linemus

Ha ha - tror sgu du har ret, Loggi. Jeg var en tur i Aalborg i dag, og når jeg så nogen, der måske mindede lidt om dig, ja så kiggede jeg da bare i barnevognen og konstaterede, at det i hvert fald ikke var Tif...

Knus Line - der faktisk har overvejet at trappe ned, så vi kan blive færdige med at flytte ind inden endt barsel...

Anmeld

22. april 2008

Loggidut

ha ha...linemus for pokker, Sloggi kører med Simo barnevogn, det kan hjælpe dig lidt i efterforskningen...ha ha...så skulle det nu være svært at få et glimt af bebs...så kan vognen måske guide dig lidt!

sloggi, nu med myggestik på læben8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.