Tut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Nadi

Har I nogle planer her den sidste aften, hvor I bare er jer tre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Har I nogle planer her den sidste aften, hvor I bare er jer tre??

Ja, har I det, hva hva hva?

Mette - som ikke kan lade være med at tease på FB

Anmeld

24. november 2009

Tut

Hvor sødt at jer at tænke på os

Ja vi skal hjem og spise hos svigerforældrene.

Vi skal hjem og stille den ene af vores biler hos dem, da de skal hente Noah i vuggestue i morgen, og de har en ego-bil, med kun 2 sæder. Og så tilbød svigermutter at lave aftensmad, og det takker man jo ikke nej til.

Ellers skal jeg bare sidde og nusse og kysse Noah hele aftenen, og lur mig om han ikke får lov til at sove i revnen af dobbeltsengen i nat (hvilket han ellers aldrig gør).

I morgen tidlig har vi aftalt at vi står op kl. 6, og Christian kører til bageren, og så hygger vi med morgenmad. Indtil vi afleverer Noah i vuggeren på vej til hospitalet.

Nu tuller jeg bare rundt, og ved ikke hvad jeg skal tage mig til. Kamera og mobil er sat til opladning, og tasken er pakket (og tjekket 110 gange)

Men puha, tænk at jeg om 24 timer kan sidde med min lille datter i armene! Vildt!

Bacon, du teaser bare.... Det er helt i orden - det er jo deres egen skyld at de var så irriterende da jeg ventede Noah, at de ringede og skrev flere gange om dagen... Så nu må de lide lidt

Knus Tut

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Tut skriver:

Hvor sødt at jer at tænke på os

Ja vi skal hjem og spise hos svigerforældrene.

Vi skal hjem og stille den ene af vores biler hos dem, da de skal hente Noah i vuggestue i morgen, og de har en ego-bil, med kun 2 sæder. Og så tilbød svigermutter at lave aftensmad, og det takker man jo ikke nej til.

Ellers skal jeg bare sidde og nusse og kysse Noah hele aftenen, og lur mig om han ikke får lov til at sove i revnen af dobbeltsengen i nat (hvilket han ellers aldrig gør).

I morgen tidlig har vi aftalt at vi står op kl. 6, og Christian kører til bageren, og så hygger vi med morgenmad. Indtil vi afleverer Noah i vuggeren på vej til hospitalet.

Nu tuller jeg bare rundt, og ved ikke hvad jeg skal tage mig til. Kamera og mobil er sat til opladning, og tasken er pakket (og tjekket 110 gange)

Men puha, tænk at jeg om 24 timer kan sidde med min lille datter i armene! Vildt!

Bacon, du teaser bare.... Det er helt i orden - det er jo deres egen skyld at de var så irriterende da jeg ventede Noah, at de ringede og skrev flere gange om dagen... Så nu må de lide lidt

Knus Tut

FÅRK Tut, det er sgu da værre end at vente på gaverne juleaften???

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

uhhh.... Tut, hvor er det spændende! Har du husket fladjern og hårnåle??

Hvornår giver du lyd fra dig?

Anmeld

24. november 2009

Tut

ivfmarie skriver:

uhhh.... Tut, hvor er det spændende! Har du husket fladjern og hårnåle??

Hvornår giver du lyd fra dig?

Fladjern og hårnåle? hehe, den var go  Du har jo set mig søde, jeg ligner altid en million  (eller??)

Jeg har aftale med Tunen at jeg sender en SMS til hende, når Nana er kommet ud, så hun kan give jer besked.

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Tut skriver:

Fladjern og hårnåle? hehe, den var go  Du har jo set mig søde, jeg ligner altid en million  (eller??)

Jeg har aftale med Tunen at jeg sender en SMS til hende, når Nana er kommet ud, så hun kan give jer besked.

Tunen...??? Bad choice!

Hun er sgu da så utilregnelig hvad angår mobilos???

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

Tut skriver:

Fuck, hvor er det spændende!

Marie - hel sikkert online i morgen!

Anmeld

24. november 2009

Tynen

Årh, hvor lyder det bare hyggeligt!
(Er faktisk liiige ved at tude lidt.. Kom lige til at tænke på at jeg stod udenfor Stellas værelse før vi kørte på FG med 2 minutter mellem veerne og tænkte: Næste gang jeg ser hende er hun storesøster!)

Nyd den sidste aften med Noah som enebarn!
Han bliver pludselig så stor når du ser ham igen efter at have født!

Anmeld

24. november 2009

Susan1978

Årrrrhh Tutter... 

hvor er det vildt ik...

jeg husker da vi sad den sidste aften som en familie på 3...  og jeg var så længe om at falde i søvn.. men sov fantastisk...

I skal have så meget held og lykke og jeg glæder mig sammen med de andre til at høre fra Tynen...

Tynen: du har bare at have den tlf på dig og på den højeste tone.   + vibrator..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.