Kalaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Rasmine

Hallo, hvad filan sker der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

ka li ja

ved det ikk!

skal på kommunen d. 30 og så håber jeg de vil kunne hjælpe mig økonomisk... men det er ikke sikkert da vi håber på at ungerne kan få adr i søvind, så de kan blive der...

og så har jeg fået fyresedlen, da jeg ikke har meldt tilbage om jeg ville ha fuld tid... lægen havde sagt til mig at jeg ikke skulle tænke på at melde tilbage fordi jeg var syg.. det troede jeg så desværre på og nu skal fagforeningen så ringe til mig her i eftermiddag, og forhåbentlig forklarer mig hvordan jeg står. om jeg står til karantæne eller hvad...

mit liv er sgu ikke helt nemt for tiden....

men er trods alt stadig lidt glad

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

ved det ikk!

skal på kommunen d. 30 og så håber jeg de vil kunne hjælpe mig økonomisk... men det er ikke sikkert da vi håber på at ungerne kan få adr i søvind, så de kan blive der...

og så har jeg fået fyresedlen, da jeg ikke har meldt tilbage om jeg ville ha fuld tid... lægen havde sagt til mig at jeg ikke skulle tænke på at melde tilbage fordi jeg var syg.. det troede jeg så desværre på og nu skal fagforeningen så ringe til mig her i eftermiddag, og forhåbentlig forklarer mig hvordan jeg står. om jeg står til karantæne eller hvad...

mit liv er sgu ikke helt nemt for tiden....

men er trods alt stadig lidt glad

KÆLLINGEN KAN SGU DA IKKE FYRE DIG NÅR DU ER SYGEMELDT!!!!!

Men du, fortæl...hvorfor er du lidt glad, trods alt?

Anmeld

24. november 2009

ka li ja

jo det kan hun åbenbart godt!

sådan er reglerne åbenbart ikke mere, og jeg havde fået en svarfrist inden jeg blev sygemeldt som jeg ikke har reageret på. fordi lægen sagde til mig at jeg skulle glemme alt omkring arb fordi jeg var syg!... det er noget møg.... men håber sgu de vil holde lidt med mig. det er juridisk afdeling der ringer engang

er bare glad....... snakker lidt med en sød fyr....... og nej vi er IKKE kærester. for sådan en skal jeg fandme ikke ha mig foreløbeligt!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

jo det kan hun åbenbart godt!

sådan er reglerne åbenbart ikke mere, og jeg havde fået en svarfrist inden jeg blev sygemeldt som jeg ikke har reageret på. fordi lægen sagde til mig at jeg skulle glemme alt omkring arb fordi jeg var syg!... det er noget møg.... men håber sgu de vil holde lidt med mig. det er juridisk afdeling der ringer engang

er bare glad....... snakker lidt med en sød fyr....... og nej vi er IKKE kærester. for sådan en skal jeg fandme ikke ha mig foreløbeligt!!!!!!!!!!!!!

Arhmen, vil da give lægen ret i at man ikke skal spekulere i job, når man er sygemeldt netop pga job. Men men, hvad ved jeg, nada!

Altså, det lyder dælme lidt spændende med ham gutten... Du har nok ret i at en bette pause fra kæresteri i det hele taget vil være godt!

Anmeld

24. november 2009

ka li ja

Mebach skriver:

Arhmen, vil da give lægen ret i at man ikke skal spekulere i job, når man er sygemeldt netop pga job. Men men, hvad ved jeg, nada!

Altså, det lyder dælme lidt spændende med ham gutten... Du har nok ret i at en bette pause fra kæresteri i det hele taget vil være godt!

nej og især når lægen nu sagde jeg ikke skulle tænke på den tilbagemelding, da jeg direkte spurgte ham!! men det vidste han åbenbart ikke noget om.. og jeg skulle jo så åbenbart ha undersøgt noget selv.. det er jo så bare lidt problemet... jeg er ikke lige på toppen til at tage mig sammen til så meget for tiden!

ja gutten og mig er helt enige om at kærester skal vi ikke være. vi har begge brug for hver vores frihed, men han er super nuller og pisse fantastisk at snakke med. om ALT. han er også alene far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.